Miętowe pazurki :)

Witajcie dziewczynki  :) Dziś zupełnie inny post, a mianowicie moje wiosenne pazurki w dwóch wariantach :) Od dziś postanowiłam sobie, iż znacznie częściej będę wstawiać pazurkowe notki :) Dzisiaj jak widać na zdjęciach poniżej postawiłam na miętę :)

Dwie warstwy lakieru Elf "Mint Cream 

 I warstwa My Secret nr.104
II warstwy lakieru My Secret nr.104 
 Użyłam:
- My Secret nr. 104
- Elf "Mint Cream"
- Spray wysuszający lakier Essence express dry 



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

20 komentarzy:

  1. śliczne są:*

    Zapraszam na nowy wierszyk oraz do polubienia mnie na facebook'u :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny manicure;) Zazdroszczę, u mnie w pracy zakazane jest malowanie paznokci:( bezdusznicy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhh cudowne flejkusie :) też je teraz mam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna mięta i z flejksami fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam wolę samą miętę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor :D mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor! I bardziej podoba mi się wersja "solo" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten kolor na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten spray faktycznie ułatwia wysychanie lakieru? :) bo szczerze irytują mnie odciski linii papilarnych na lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o ten produktu to rzeczywiści u mnie znacząco przyśpiesza wysychanie lakieru :)

      Usuń
    2. dzięki! :) rozejrzę się za nim :)

      Usuń
  10. śliczne! przy okazji zapraszam na konkurs Orly :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda sam ten miętowy bez brokatu;

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardziej podoba mi się sam miętowy bez tego lakieru My Secret aczkolwiek ciekawy efekt:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)