Włosowa inicjatywa .....

Cześć dziewczyny :) Wracam do Was po długiej nieobecności i obiecuję, że posty będą pojawiać się znacznie częściej, niż do tej pory :)

Wracam do Was z pewną inicjatywą, a mianowicie serią postów poświęconych moim włosom, a dokładnie mówiąc, o moich sposobach dbania o nie :)

Cała ta seria będzie jakby relacją z ich zapuszczania i ich regeneracji ...

Co wy na to?

Obecnie, a w zasadzie do wczoraj moje włosy wyglądały tak: czyli jednym słowem nieciekawie

Tak wyglądają moje włosy dzień po umyciu bez jakiejkolwiek stylizacji, jedynie zaraz po umyciu były spięte gumką, co zaowocowało lekkim skrętem ;) jak widać są bardzo podatne na układanie i lekko się kręcą, ale jedynie na końcach.

Widać również, że są nie równe, ale to wina mojego ostatniego cięcia czyli BOBA ;) jak troszczę podrosną to je wyrównam mam tu na myśli  oczywiście boki :)

A tak wyglądały w lipcu ubiegłego roku- czyli Bob :)
Jak widać zaprzestała ich rozjaśniania. Ostatni raz rozjaśniałam je w październiku 2011r. Obecnie włosy (odrosty) farbuję raz na 2- 2.5 miesiąca
 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. jestem na tak :)
    sama od ponad miesiąca zaczynam zapuszczać i dbać o włosy. i też mam krzywe włosy, bo miałam asymetrię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię włosowe posty także fajnie, że takie się tu będą pojawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ten bob wyglądał!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. widze ze twoje wlosy maja podatnosc do krecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobaja mi sie obciecia na boba:) dodaja charakteru i pazura:) no ale mi za bardzo szkoda juz wlosow... sa stanowczo za dlugie zeby im zrobic taka diametralna metamorfoze:D
    Pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten bob miałaś :) nie tylko długie włosy sa sexy, krótkie także takie mogą być, wystarczy aby były lśniące a do tego odsłonięty kark i faceci padaja do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chic an dstylish! follow each other darling? Kisses

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm mialam dokladnie tak ktotkiego Boba a teraz rowniez zapuszczam wlosy i mysle ze moje sa ciut krotsze od twoich, wczesniej mialam za lopatki;p to mi sie zachcialo zmian, nie zaluje ale teraz znow chce miec dlugie:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)