Turkusik :)

Mój dzisiejszy turkusowy makijaż :)  Mój aparat coś ostatnio fiksuje, więc zdjęcia nie są zbyt interesujące, musiało się coś poprzestawiać, będę musiała to sprawdzić  :)


-> UWAGA nie wystraszyć się nie mam na sobie ani grama podkładu <-
Użyłam:
Paletka nr. 03 Hyperreal Green Wood

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 komentarzy:

  1. ja z podkłądem niewygladam tak łądnie jak Ty bez grama......oddaj mi swoją cerę !! :) a makijaz sliczny uwliebiam takie kolori :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że nie masz podkładu to masz idealną cerę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz podkładu mowisz.....ja nie widzę potrzeby żebyś go używała! Masz piękną cerę !! makijaż super delikatny i śliczne kolorki :)dodałabym jeszcze bardzo delikatną kreskę :) Super !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt mi te brakuje tu kreski, ale miałam male ograniczenie czasowe :)

      Usuń
  4. ladna masz cere;) podklad nie potrzebny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż :))) Masz świetną cerę, tak więc brak podkładu wcale nie straszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękną masz cerę bez podkładu! ;) Piękny makijaż !

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka fajna paletka - masz tak ładną skórę że podkład nie potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W paletce kolory wygladaja na cieiejsze a na oku sa jasne- kwsetia nakladanai i dozowania koloru czy taka pigmentacja?

    A przperaszam oczywiscie makijaz super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cienie są bardzo mocno napigmentowane, ale nie chciałam uzyskiwać tak mocnego efektu na oku .... kochana tak jak piszesz to kwestia nakładania :)

      Usuń
  9. sliczny taki delikatny i dziewczecy w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten kolor turkusowy;D Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak! turkusy hitem!
    Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak! turkusy hitem!
    Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)