Aktualizacja moich włosów- po 2 miesiącach :)

Witajcie dziś mała aktualizacja moich włosów :) 
Przez te dwa miesiące znacząco zmieniłam moją pielęgnację, oraz zrezygnowałam z suszarki oraz prostownicy :) Jeśli chcecie znać szczegóły mojej nowej pielęgnacji dajcie znać :) 



I jak myślicie urosły?

Moim zdaniem tak, ale co jest śmieszniejsze wydaje mi się, że są o wiele gęściejsze i na chwilę obecną są bardziej pokręcone (ale to wina tego, że jak były wilgotne to spięłam je w wysokiego koka), gdybym ich nie spinała to byłyby mniej pokręcone i z pewnością dłuższe.

Ps. sorki za odrosty, ale farbowałam je 5 tygodni temu, więc mają prawo być już widoczne :)



Miłego wieczorku :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. super! blask jest :D
    myslalas o zmianie koloru na ciemniejszy? Bo ten bez urazy jest jakiś nieciekawy.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś miałam ciemniejsze włosy, ale wyglądałam okropnie dość, że 30 lat starzej, to jeszcze byłam w niech blada jak ściana :)

      Usuń
  2. Wyglądają zdrowiej i bardziej żywo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że urosły. Nieznacznie, ale urosły! ;) I też widzę, że są gęstsze ;) Gratuluję, że odżyły w tak krótkim czasie! Aktualnie moje mają 67 cm, a miały już 72 :( Musiałam podciąć, a będę musiała zrobić to ponownie, bo jak zwykle są poniszczone końcówki :( A nie używam ani suszarki, ani prostownicy ani niczego w tym guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja :) Suszarki to zło :D

      Usuń
  4. grubsze, gęsciejsze, bardziej błyszczące! Świetne! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie im się "przytyło" :) wyglądają pięknie - kolor masz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądają tak delikatnie pokręcone :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Masz PIEKNE WLOSY - ten kolor jest genialny! marze o takim zolciutkm blondzie a nie te szare bure platyny byle jakie... Jak go uzyskujesz? Czym farbujesz wlosy? Sa piekne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włoski farbuję, a raczej farbowałam u fryzjer z tego co wiem była to farba Wella Koleston nr. 12/89z wodą 9% na odrost oraz na całość Wella color touch, ale na mokro :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)