Rapidlash- kuracja/ 2 tygodnie


Dwa tygodnie z Rapidlash :D

Jak na razie mam dość mieszane uczucia co do tego preparatu, ale wczoraj minęło dopiero 2 tygodnie mojej kuracji, a nie 6 więc na efekty muszę jeszcze zaczekać :)  Jak na razie obserwuję większe ich wypadanie niżeli przyrost, ale ponoć tak musi być :)


Miłego dnia :* 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. szczerze juz nie wierze w cudowny przyrost rzes poprzez stosowanie jakichkolewiek odzywek .Wczesniej skusilam sie na odzywke lipocils obiecujaca przyrost rzes o 36% , po dluzszym stosowaniu nie zauwazylam zadnych efektow.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o rzęsy nie mogę wyrobić sobie systematyczności w uzywaniu odzywek.

    Co do Timotei, z olejkami radzi sobie całkiem dobrze, więc pewnie z sylikonami tez dałby radę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam widzę małe efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamówiłam Revitalash. Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem szczerze,ze to dziwne ;) ja stosowalam revitalash i po 2 tygodniach juz widzialam efekt, co prawda minimalny, ale na pewno wiekszy, niz Ty obecnie. Teraz, po polrocznej kuracji smialo stwierdzam, ze to najlepsza odzywka forever <3 dziala cuda, niestety juz mi sie skonczyla i rozpoczynam kuracje z lasfood'em, wiec zobaczymy, ktora lepsza i czy ta cos zdziala ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)