Yves Rocher Eclat Radiance- płukanka octowa z malin

Chciałabym Wam przedstawić mój włosowy hit nad hitami :)

... jest to płukanka octowa z malin .....
produkt ten podbił moje serce nie tylko swoim wspaniałym zapachem, ale również działaniem.

PLUSY:
- piękny malinowy zapach
- bardzo dobrze zamyka łuski włosów
- pięknie nabłyszcza włosy
- łatwy w użyciu i aplikacji
- w składzie ma naturalne składniki
- przywraca włosom miękkość
- wygładza włosy

- zupełnie nie obciąża włosów
- po jej użyciu moje włosy znakomicie się układają
- nie powoduje łupieżu
- nie przesusza skóry głowy

MINUSY:
- cena 19,90zł/ 150ml
- wydajność

Opis i skład:


Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji włosów bez tego małego cuda. Odstrasza mnie jednak jego cena, nieadekwatna do wydajności. W drodze do mnie są już dwa kolejne opakowania zakupione po okazyjnej cenie :) Niemniej jednak kiedy mi się skończą to planuję je zastąpić zwykłym octem malinowym, jednakże obecnie nigdzie nie mogę go dostać, ale pod koniec sierpnia zawita do mnie jego zapas z Niemiec :) 

Na dzień dzisiejszy jest to mój faworyt :) 

Jeżeli macie okazje go wypróbować to serdecznie Wam go polecam  :)
Miłego dnia :D

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. Podobny produkt wypuścił chyba Marion - tańszy, ale z dostępnością marnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak zgadza się, ale niestety nigdzie nie mogę go dostać :(

      Usuń
    2. a ja nie miałam wiekszego problemu z kupieniem płukanki z marionu używam właśnie drugiego opakowania chciałam też kupić tą o której piszesz no ale właśnie cena skutecznie odstraszała nawet w promocji. A za tą z marionu zapłaciłam 7,70

      Usuń
  2. Moja kuzynka to ma i ostatnio dała mi użyć i bardzo mi się podoba i na pewno kupię sobie taką dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, może się skuszę jak będzie promocja ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym ją wypróbować, dużo dobrego się naczytałam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba będzie się na nią skusić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie stosowałam żadnej płukanki, ale chyba się skuszę tym bardziej że we wrześniu będę mogła jechać do Niemiec.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa tej płukanki.. chyba się w nią zaopatrze..

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam płukankę z Mariona i stwierdzam, że taki produkt jest geniaLny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zaintrygowałaś mnie tą płukanką, fajnie by ją było wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)