Yves Rocher- recenzja / stopy

Dziś króciutka recenzja żelu oraz peelingu do stóp z Yves Rocher. 


Yves Rocher- Peeling do stóp z pumeksem

PLUSY:
- bardzo dobrze złuszcza martwy naskórek
- przyjemny w użyciu
- ma bardzo ostre i twarde drobinki
- bardzo fajna konsystencja
- lawendowy zapach

Ogólnie mówiąc bardzo polecam ten peeling. 

MINUSY:
- mała pojemność 50ml
- cena dość wygórowana 19,90zł ja jednak kupiłam go za 7,50zł więc nie było tak źle

Skład: Glycerin, Aqua, Pumice, Lavandula Angustifolia Water, Pentylene Glycol, Coco Caprylate, Prunus Armeniaca Seed Powder, Ammonium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Cetearyl Alcohol, Parfum, Linalool, Ceteareth-33, Xanthan Gum, Lavandula Angustifolia Oil, Allantoin, Tetrasodium 

Yves Rocher- Żel chłodzący do zmęczonych stóp

PLUSY:
- koi obolałe i zmęczone stopy
- bardzo fajnie chłodzi 
- lekka konsystencja
- ładny miętowo- lawendowy zapach
- bardzo szybko się wchłania 
- świetnie relaksuje stopy

MINUSY:
- prawie wcale nie nawilża
- mała pojemność 50ml
- cena dość wygórowana 21.90 zł ja zapłaciłam za ten żel 6,50zł

Opis producenta:

Ogólna ocena:

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. trochę drogie w normalnych cenach...

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie mialam zadnego produktu z tej firmy ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy ta firma mnie nie przyciągneła :) Ostatnio w BlogBoxie otrzymałam mydełki YR, zobaczę jak się będzie sprawowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci szczerze, że ja też nigdy wcześniej nie miałam produktów tej firmy, to było moje pierwsze zamówienie :) I muszę przyznać, że kilka perełek w niej odnalazłam :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)