Zakupy :)

A oto i moje ostatnie kosmetyczne zakupy :) 

1) Balsam rozświetlający do ciała Soraya 


2) Balsam poprawiający koloryt skóry do ciała Soraya

3) Żel pod oczy ze świetlikiem Floslek pierwszy żel ze Flosleku po którym nie pieką mnie oczy :) 



4) Maybelline Dream Fresh BB czyli krem BB kupiłam go ze względu na dość wysoki filtr, który na co dzień  używam, czyli SPF30 :) Jest to bardzo delikatny krem BB prawie wcale nie widać go na twarzy, moim zdaniem krycia to on nie ma żadnego, jedynie delikatnie wyrównuje koloryt skóry i oto właśnie mi chodziło :) 

5) Cień do powiek w kremie Essence bardzo fajny kolorek, chociaż szału nie ma he he


Jak widać nie ma tego zbyt wiele :) ... można powiedzieć, że są to tylko najpotrzebniejsze rzeczy :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego żelu pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. BB jest naturalny, krycia żadnego nie ma, ale spływa szybciej z twarzy zanim go nałożysz:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda krycia nie ma w ogóle, ale ja go kupiła tylko i wyłącznie ze względu na SPF 30 :)

      Usuń
  3. uwielbiam zele pod oczy floslek

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby niewiele a pewnie jak cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba jednak skuszę się na "BB krem" z Gerniera ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten BB całkiem spoko, ale trochę się po nim twarz świeci :/ no i zapach jakoś mi nie podchodzi :/ Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten krem Maybelline :))
    Zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. w jakiej cenie jest ten krem z maybelline? sprawdza sie?

    zapraszam do siebie- jestem tu od niedawna
    cortinabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena 17zł :) co do działania to trudno mi jeszcze powiedzieć :)

      Usuń
  9. balsamy z sorai wygladaja zachecajaco :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie strasznie piekły oczy po tym żelu z Floslek :( poza tym nic dobrego nie zrobił. Dobrze chociaż, że nie był on drogi:P
    Ostatnio czaiłam się też na ten krem z BB ale ja potrzebuję raczej czegoś, po czym twarz mi się nie będzie świecić, a z tego co czytam na necie i słyszę od ludzi, to po nim się strasznie buzia błyszczy :( a szkoda, bo miałam na niego chrapkę :D
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego raczkującego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jest Twojej oceny, ja już przetestowałam balsam rozświetlający Soraya. Wyszedł u mnie poprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ten żel z Flosleku jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)