Moja nowa miłość, czyli Pat&Rub :)


Pamiętacie jak pisałam o ostatnich promocjach w Pat&Rub? ... w moim przypadku nie skończyło się jedynie na balsamie i masełku :) 
Postanowiłam troszeczkę zmienić moją pielęgnację twarzy i ciała na bardziej naturalną. Przez wiele miesięcy zwlekałam z zamówieniem na stronie Pat&Rub, gdyż bałam się inwestować w dość drogie kosmetyki, ale po tym jak wypróbowałam ich produkty w Sephorze, jak i darmowe próbki wiedziałam, że muszę spróbować czegoś na dłuższą metę.  
Mój wybór padł na krem pod oczy oraz krem do twarzy na dzień 30+




Moja ulubiona relaksacyjna seria do ciała :) Osobiście nie znam piękniejszego  zapachu :) Mogłabym pachnieć nim przez cały czas :) 



Darmowe próbki:
- odżywki do włosów
- bogate masło do ciała
- rozgrzewający scrab do ciała

Miłego dnia :*

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. zapach balsamu dla mnie jest trochę za intensywny. Zresztą myślę, że kosmetyki tej firmy mają specyficzne zapachy i albo się je pokocha, albo znienawidzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) ja należę do tej pierwszej grupy :) uwielbiam te zapachy :)

      Usuń
  2. W takim razie z niecierpliwością będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej firmy, chętnie bym ją poznała, bo tak kusisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kuś... bo przez Ciebie zbankrutuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) uwierz mi warto :) raz spróbujesz i się uzależnisz :)

      Usuń
  5. juz niedlugo bede sie rozgladac za produktami 30+ i wiem w ktorym kierunku juz sie udawac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też powoli zaczynam pielęgnować swoją skórę bardziej naturalnymi kosmetykami i sposobami.
    kosmetyki Pat&Rub jakoś mnie nie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne opakowania mają te produkty:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)