Sephora- zdobycze :)

Będą ostatnio w Sephorze skusiłam się na mój pierwszy produkt z Pat&Rub (już od bardzo dawna nosiłam się z zamiarem kupienia czegoś na ich stronie)  na początek zdecydowałam się na rewitalizujący balsam do rąk, gdyż bałam się zainwestować w coś droższego .... uprzejma Pani ekspedientka w prezencie bała mi  relaksujące masełko do ciała ... i tu pies pogrzebany .... zakochałam się w tym masełku od pierwszego powąchania :D ... cena tego masła jest niestety powalająca kosztuje na stronie 69zł a w Sephorze pewnie ponad 70zł  :/ z pewnością je kupię, ale tylko wtedy gdyż załapię się na jakąś ciekawą promocję- w normalnej cenie niestety nie ... masłko przepięknie pachnie trawą cytrynową oraz kokosem, a co najważniejsze utrzymuje się na mojej skórze kilka dobrych godzin, gdzie zwykły klasyczny balsam po kilku minutach przestawał być wyczuwalny :)
Powód dla którego weszłam do Sephory to właśnie perfumy :) przyciągnęła mnie ich nowa kolekcja jesiennych zapachów :)
Powąchawszy kilka zapachów mój nos wskazał ten oto zapach:

Opis: (http://www.sephora.pl/pl/cid29811/lady-gaga-fame.html)

Kwiatowo-owocowy zapach LADY GAGA FAME stanowi zapierający dech w piersiach wyraz twórczości artystki. Perfumy LADY GAGA FAME koncentrują się wokół trzech głównych akordów: ciemnego, zmysłowego oraz jasnego. Inspiracją dla ciemnego były trujące owoce Belladony. Bogaty akord zmysłowości przepełniony jest kapiącym miodem, szafranem oraz nektarem z moreli. Ostatnie, jasne tony to wonny bukiet zgniecionych kwiatów tygrysiej orchidei oraz jaśminu sambac.


Poprosiłam również Panią o próbkę podkładu Make Up For Ever HD który niestety też bardzo przypadł mi do gustu



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. u mnie też sephory nie ma;o a może to i dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba tylko perfumy lubię kupować w Sephorze

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zapachy w kosmetykach Pat&Rub mnie odpychają. Są zbyt intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią powąchałabym te perfumy :P lubię kosmetyki Sephory, ale szkoda, że mają takie ceny

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tych perfum :] muszę się wybrać i koniecznie powęszyć w Sephorze:))

    OdpowiedzUsuń
  6. stety niestety w sephorze tak jest
    co jakiś czas można kupić sobie 'prezent'

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te Twoje zdobycze:) te probki,ktore dostalas sa wyjatkowo kuszace :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się podoba Lady Gaga ale jest strasznie mocny! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach nie mój, ale PAT&RUB taaak :O

    Jetem 200 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też polubiłam to masełko. Ale faktycznie zapach nie każdemu może odpowiadać. Dlatego warto powąchać ich produkty przed zamawianiem online żeby potem nie żałować wydanych pieniążków.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)