Czarodziejska różdżka :D + efekt na moich włosach BABYLISS PRO BAB2281TTE lokówka stożkowa

Mój prezent, a zarazem moja nowa miłość :)  czyli ....
BABYLISS PRO lokówka stożkowa BAB2281TTE  jest to nowa grubsza wersja dotychczasowej lokówki BAB2280TTE grubość 19 do 32 mm

Lokówka pokryta jest powłoka tytanowo - turmalinową ma elektroniczną regulację temperatury (25 ustawień)
Temperatura regulowana w zakresie 110 - 190 stopni C dzięki czemu umożliwia efektywną stylizację zarówno włosów bardzo cienkich, delikatnych i uwrażliwionych a także grubych, mocnych, nie podatnych na stylizację.

Na żywo wygląda mniej więcej tak:

 Opis producenta:


Efekt jaki daje na moich włosach:

Loki jaki widać na poniższych zdjęciach został wykonany jedną z najniższych temperatur tj. przy 25 stopniowej skali, moja lokówka była ustawiona na poziomie 5 dlatego, iż moje włosy są bardzo podatne na stylizację, więc nie muszę ich, aż tak katować, a po drugie nie chciała uzyskać efektu mocnych i bardzo poskręcanych loków, gdyż lubię gdy są delikatne i dość naturalne. 



Miłego dnia :*

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. Ajaj :) śliczne loki. Sama właśnie poluję na lokówkę by takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kręcę sobie włosów, choć na twoich włosach fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daje śliczny efekt :) Ja nie używam lokówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no mi niech mi ktoś powie, że jakość nie idzie w parzez z ceną. cudowne loki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne fale :) Moje włosy są proste jak druty :/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)