Pat&Rub / zamówienie sprzed 2 tyg.


Witajcie kochane, co u Was słychać? 
.... u mnie wiele się dzieje, ale na razie nie będę zapeszać :) 

... dziś chciałabym Wam pokazać moje ostatnie zakupy z Pat&Rub co prawda były one poczynione już przeszło 2 tyg. temu, ale niestety nie miałam kiedy ich Wam pokazać :) 

... zakupiłam trzy produkty:





























- Maskę regenerującą do włosów zniszczonych i przesuszonych i tu chwilkę się zatrzymam ... maska jest fantastycznym produktem .... rzeczywiście i bez ściemy regeneruje moje włosy ... używam jej przed myciem, tak jak sugeruje to producent i nie częściej niż raz w tygodniu

-  Rozgrzewający scrub do ciał pachnie powalająco (cynamon, imbir, goździk, szałwia) nawilża i natłuszcza skórę, rewelacyjnie złuszcza naskórek i muszę przyznać, że scrub ten rzeczywiście rozgrzewa skórę ... na dzień dzisiejszy jest to mój ulubiony scrub do ciała, jeżeli ktoś nie lubi uczucia tłustej skóry po kąpieli (jak po posmarowaniu się olejkiem) to nie polecam, ja natomiast uwielbiam to uczucie :) 

- Rozgrzewające masło do ciała  pięknie nawilża skórę, jego zapach utrzymuje się na ciele bardzo długo, pachnie identycznie ja scrub

Produkty te z pewnością bardzo długo zagoszczą w mojej łazience ...

Miłego dnia :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. świetne zakupy. :) mam ochotę na tę serię rozgrzewającą, może kupię przy okazji jakiejś promocji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką kosmetyków :) Chętnie wypróbowałabym rozgrzewający scrub do ciała :) Jestem ogromnie ciekawa jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak u Ciebie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie te kosmetyki, uwazam ze to jedna z leszych, polskich marek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy :) Kuszą mnie te kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  6. ta maska mnie baaardzo zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)