Alverde kontra Alterra :) czyli starcie dwóch produktów myjących



Alverde emulsja myjąca z ekstraktem z nagietka



Opakowanie zawiera 100ml produktu
Ilość zużytych opakowań: 2

Plusy:
- pięknie pachnie
- bardzo dobrze zmywa makijaż, nawet oczu
- nie szczypie w oczy
- nie uczula
- niska cena
- nie zapycha 
- nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry
- dość wygodne opakowanie
- dość rzadka konsystencja (dla mnie to plus, natomiast dla innych może być to jej wada)
- bez konserwantów, silikonów, olejów mineralnych
- przyjemny skład 

Minusy:
- nie pieni się
- niedostępna w Polsce

Alverde skład:
Aqua, Glycerin, Coco-Glucoside, Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Glycine Soja Oil, Cetearyl Alcohol, Myristyl Myristate, Parfum, Alcohol, Cera Alba, Calendula Offincinalis Flower Extract, Euphrasia Offincinalis Extract, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Xanthan Gum, Citric Acid, Glyceryl Oleate, Tocopherol, Sodium Citrate, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Hydroxide, Limonene, Linalool

Alterra krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży


Opakowanie zawiera 125ml produktu
Ilość zużytych opakowań: 4

Plusy:
- przyjemny zapach
- nie powoduje alergii
- bardzo dobrze zmywa cały makijaż
- nie powoduje szczypania oczu
- nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących
- bez silikonów, parafin i innych związków olejów mineralnych
- niska cena
- nie zapycha 
- dobry skład 

Minusy:
- nie pieni się
- na chwilę obecną niedostępny- nie wiem dlaczego nigdzie nie mogę go kupić, mam nadzieję, że nie wycofali go z produkcji 

Alterra skład:
Aqua, Coco Glucoside, Glycerin, Alcohol, Glycine Soja Oil, Olea Europaea Oil, Xanthan Gum, Caprylic/Capric Triglyceride, Rosa Canina Oil, Vitis Vinifera Oil, Rosa Canina Fruit Extract, Vitis Vinifera Fruit Extract, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cetearyl Sulfate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Limonene, Citronellol, Linallol, Citral


Moim zwycięzcą pojedynku zostaje: 

Dlaczego akurat ALVERDE?
... jak dla mnie emulsja ta ma łagodniejszy zapach, odrobinę lepszą konsystencję i wydaje mi się, że jest bardziej wydajna.



Pozdrawiam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. Dla mnie obydwa nie sa dostepne.
    Z nieoficjalnych informacji dowiedzialam sie ze podobno alterra na chwilke znikla poniewaz zmieniaja jej szate graficzna.
    Mam nadzieje ze wroci bo jestem ciekawa jej dzialania i moze wkoncu uda mi sie ja przetestowac;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do firmy Alverde nie mam dostępu, a do Alterry dopiero się przekonuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie ten produkt z Alverde. Wgl. jestem ciekawa tej firmy, niestety tak jak też napisałaś, jest niedostępna w Polsce. Zaś za alterrą nie przepadam, jakoś cudów mi nigdy ta firma nie robiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie szkoda ... zawsze tak jest, że jak coś jest fajne to niedostępne w Polsce, a co za tym idzie trzeba angażować rodzinkę :(

      Usuń
  4. Kusi mnie ta emulsja Alverde, ciekawi mnie również ich pianka do mycia dla cery wrażliwej :)
    A jeśli chodzi o Alterrę to w DE od dawna nie spotkałam tego kremu w Rossmannie, więc nie wiem, czy wróci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też bardzo ciekawi ta pianka :) może następnym razem się na nią pokuszę :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)