Guerlain Meteorites Perles Iluminating Powder

Cześć dziewczyny :)

... mam pytanie, czy któraś z Was miała przyjemność używania tego kosmetyku?

Strasznie mnie kusi zakup tych magicznych kuleczek, ale czy są warte swojej ceny? czy rzeczywiście są tak dobre ?

... interesuje mnie zakup numerku 01 Teint Rose, który służy głownie do rozświetlania twarzy.




Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. ja zauważyłam, że to hicior. osobiście nie miałam, bo cena mnie odstrasza a poz a tym przed chwilą dosłownie wyczytałam u jednej z blogerek, jak sobie zrobić rozświetlacz samemu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na polskie realia to to nie jest warte swojej ceny ;)
    ale zawsze można się pocieszać dużą wydajnością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że są warte. Po pierwsze nie ma podobnego kosmetyku na rynku (wszystkie inne "meteoropodobne" to tylko nieudolne naśladownictwo),dają piękny, delikatny efekt,są mega wydajne i ... nic nie pachnie tak jak one ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia, kiedy to wpadnie on w moje łapki :)

      Usuń
  4. cena nie jest znów aż tak straszna biorąc pod uwagę niesamowitą wydajność:) czekan na wypłatę i kupuję, z tym że raczej odcień 02.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale czytam o nich coraz częściej i myślę. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)