Guerlain Meteorites Perles Iluminating Powder

 Mój nowy nabytek czyli Guerlain Meteorites Perles Iluminating Powder :)

Jest to rozświetlający puder w kulkach, jego gramatura wynosi 30g.
Cena w Sephorze to 219zł jednak udało mi się go zdobyć po 15% zniżce
Moje kuleczki są w kolorze *01 Teint Rose* 


Opis producenta:

I kilka próbek:



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

18 komentarzy:

  1. gratuluje dobrego zakupu, mam nadzieje że wkrótce meteoryty też znajdą miejsce w mojej kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo, a w mojej Sephorze kosztują 239zł :/ ja swoje upolowałam w Marionnaud z 30% zniżką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja gapa nawet nie wiedziałam, że są w Marionnaud gdyż tam też miałam tą 30% zniżkę, ale może innym razem :)

      Usuń
    2. To ta czcionka Pat, jest piękna ale ... :)

      Usuń
    3. wiem, wiem muszę ja zmienić :)

      Usuń
  3. Bardzo dobry zakup- niech Ci służą latami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli masz :) Ciekawa jestem Twoich spostrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy ;) Wyróżniłam Cię http://pintandomisunas.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Meteorytki *_* Zazdroszczę :D Wyglądają cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje kosmetyczne marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te meteorytki są przepiękne! Zazdroszczę :D
    Ciekawa jestem jak się sprawują?
    I szkoda tylko, że cena jest tak kolosalnie wysoka ;/

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzają się wspaniale :) używam ich codziennie, są strasznie wydajne. Szkoda tylko, że tak drogie :(

      Usuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)