Moroccanoil Treatment/ recenzja

Dziś bardzo króciutka recenzja mojego ulubionego olejku do włosów Moroccanoil Treatment .... czyli arganowe cudo, które sprawia, że moje włosy są w świetnej formy.



Ja zazwyczaj używam tego produkt na mokre włosy, ale ostatnio praktykuję również nakładanie go na już wysuszone włoski , jednakże tylko na same końcówki.

PLUSY:
- miękkie i błyszczące włosy
- pięknie pachnie
- nie obciąża włosów
- ujarzmia niesforne włosy
- niweluje puszenie się
- nie przetłuszcza naszych włosów
- nie wysusza włosów tak jak robił to np. biosilk
- nie pozostawi tłustej i lepkiej powłoki 
- jest bardzo wydajny
- wygładza włosy
- spowodował, że moje włosy o wiele miej się łamią

Minusy:
- zawiera sylikony, co mi osobiście nie przeszkadza
- cena 25ml/50zł 


Czy kupię ponownie? 
... i tu pojawia się pewien mały problem, otóż gdyby produkt ten byłby tańszy to z pewnością sięgnęłabym po kolejną buteleczkę, (oczywiście po skończeniu obecnej) ale niestety cena jak dla mnie jest zbyt wygórowana i sama nie wiem, czy zdecyduję się na kolejną :) ... natomiast do samego produktu i jego działania nie mam jakichkolwiek zastrzeżeń :) Bardzo chciałabym, żeby nigdy się on nie skończył.

Pozdrawiam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. 50zł to jeszcze nie taka tragedia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie miałaś wrażenia że po dłuższym użytkowaniu końcówki są bardziej 'chropowate' ?? ponieważ głównie z takimi opiniami się spotykałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bałam się, że tak będzie, ale całe szczęście nic takiego się nie dzieje :)

      Usuń
  3. a gdzie go zakupiłas za taka cene? na allegro jest za 90 zł:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś na allegro udało mi się go zdobyć za 49zł

      Usuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)