Zakupy :)


Wczoraj po nieudanych Rossmannowskich zakupach dokonałam małego napadu na Nature, gdzie moim oczom ukazała się nowa kolekcja Hollywood's Fabulous z Catrice ;) 

Jedyną rzeczą jaką kupiłam w Rossmannie był pędzel do pudru z przeznaczeniem do kuleczek rozświetlających:

 Catrice Eyebrow Lifter z kolekcji Hollywood's Fabulous czyli kredka rozświetlająca pod łuk brwiowy oraz na linię wodną, jest to duplikat znanego wszystkim High Brow z Benefit

Paletka cienie z kolekcji Hollywood's Fabulous idealne jesienne kolorki :) paletka ta składa się z dwóch cieni perłowych oraz dwóch matowych.

 Catrice brązowy żel do modelowania brwi z kolekcji Hollywood's Fabulous coś na wzór tego z Deli


Dwie pomadki Catrice
 C04 The Nude Scene z najnowszej kolekcji Hollywood's Fabulous
 100 Lobster Love ognista czerwień Ultimate Colour- jest to pomadka za którą zapłaciłam niecałe 10zł, gdyż znajdowała się ona w koszykach wyprzedażowych :) Od dziś jest to moje jedyna idealna czerwona pomadka :) 


*Miłego dnia* :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 komentarzy:

  1. myślałam o kupnie tej kremowej szminki, ale w sklepie wydawała mi się za bardzo wpadać w różowy odcień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie z różem to ona nie ma nic wspólnego, pewnie to wina oświetlenia :)

      Usuń
  2. Ale miałaś szczęście, że trafiłaś na pełną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jak nigdy mi się udało trafić na prawie pełną szafę :)

      Usuń
  3. Kredka rozświetlająca jest super. piękna ta pomadka ciekawe czy u mnie by się znalazła muszę półkę z wyprzedażami sprawdzić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka cieni Catrice przecudna :) Muszę koniecznie wybrac się do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki są przepiękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o pomadki z catrice- mam jedną i jestem zadowolona, niestety kolor dość letni więc musi poczekać na wakacje :b

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę paletkę i bardzo ją lubię :) Na Lobster Love też miałam kiedyś ochotę, ale najpierw ją odpuściłam, a później ją wycofali i nie ma jej na wyprzedażach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona pomadka przepiękna :) mam słabość do czerwieni zwłaszcza na paznokciach i ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam szminki Nude!<3 Fajny blog,obserwujemy? Zapraszam do mnie jak ci się spodoba ;) http://julunia148.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. paletka z catrice wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)