Macrovita :) Maska do włosów z bio-czerwonymi winogronami i bio-awokado :)



Po obejrzeniu wczorajszego filmiki o masce do włosów naszej pingerowej "tęczy" sama zapragnęłam ją mieć tym bardziej, że obecnie mam straszny deficyt w tego typu produktach do włosów :) 

... zamówienie złożyłam wczoraj około godziny 15:00 a dziś przed 14:00 maska była już w moich rączkach :) muszę przyznać, że firma zasługuje na wielkiego plus, jeśli chodzi o czas realizacji zamówienia. 

Ja wybrałam nieco inną maskę, niżeli recenzowała nam nasz pingerowa koleżanka, dlatego, iż w jej wersji maski w składzie była keratyna za którą moje włosy nie przepadają .... *ja wybrałam tą z bio-czerwonymi winogronami i bio-awokado*, gdyż w jej składzie nie było keratyny. 



W prezencie otrzymałam trzy próbki tj. oliwkowo- propolisowy żel do mycia twarzy oraz dwa rewitalizujące kremy do cery normalnej i suchej. 


Opis producenta:


Zapewnienie producenta brzmią bardzo zachęcająco, już nie mogę się doczekać, kiedy ją wypróbuję :) 













Skład:


Bardzo wygodna aplikacja:




Sklep daje nam również 10% zniżki na pierwsze zakupy, więc ja zapłaciłam za nią około 48zł plus przesyłka. Mam nadzieję, że będzie warta swojej ceny :) 



Początkowo chciałam zamówić zupełnie inną maskę, jednakże po obejrzeniu filmiki postanowiłam postawić na bardziej naturalną pielęgnację. 


Jeszcze poszukuję dobrego szamponu bez SLS jednakże takiego, który dobrze, się pieni- bez tego ani rusz

Znacie może takie?
Alterra i Alverde odpada, gdyż po tych szamponach strasznie swędzi mnie skóra głowy .... natomiast szampony dla dzieci w moim przekonaniu zupełnie się nie pienią .... 

Obecnie kończę szampon MACADAMIA NATURAL OIL do włosów suchych i zniszczonych, ale poszukuję czegoś tańszego. 

Z góry bardzo dziękuję za pomoc :) 


Miłego popołudnia :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję, jak spisuje się maska ;D Może sama się skuszę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością pojawi się jej recenzja :)

      Usuń
  2. Nie znam tych produktów, ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas realizacji zamówienia bardzo szybko :O Sama się zdziwiłam :) Muszę kiedyś koniecznie wypróbować ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)