Apteka zielarska/ włosy


Będąc wczoraj na zakupach przypadkowo natrafiłam na bardzo fajną aptekę zielarską ... musiałam wejść, gdyż od bardzo dawna poszukiwałam olejku do włosów z korzenia łopianu, ale niestety nigdzie nie mogłam go dostać, jedynie na allegro, gdzie ceny niestety są zdecydowanie zawyżone.  

bardzo się ucieszyłam kiedy zobaczyłam olejek, oczywiście musiałam go zakupić :) ... ale żeby nie było tak pusto dokupiłam również Balsam pielęgnacyjny do włosów Herbapol w cenie 8zł oraz liście lipy ... ku mojemu zdziwieniu miła Pani aptekarka zupełnie za darmo dorzuciła mi *ziele kopytnika oraz liść prawoślazu* które jej zdaniem bardzo dobrze wpływają na kondycję włosów. 

Wczoraj wieczorem nałożyłam na cała noc ten olejek z korzenia łopianu z ziołami i za moment lecą go zmyć ... już jestem ciekawa jakie przyniesie efekty :) 

Dzięki tabletką Biotebal oraz jeszcze jednemu specyfikowi, o którym opowiem Wam w najbliższym czasie moje włosy przestały wypadać, z czego bardzo się cieszę ... te produkty zakupiłam jedynie w celu wzmocnienia cebulek oraz szybszego wzrostu włosów, gdyż jestem w trakcie ich zapuszczania :) 

A wy dziewczyny używacie ziół do pielęgnacji swoich włosów?   

Pozdrawiam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. Nie używam ziół, ale muszę o tym poczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę jaka miła pani :) Ja jestem w trakcie kuracji capitavit'em :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam ziołowego szamponu z Garniera i odżywki z dozownikiem przeciw wypadaniu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana a mogłabym wiedzieć, jak się ten szampon dokładnie nazywa? szukam czegoś ziołowego do mycia włosów :)

      Usuń
  4. Kocham sklepy zielarskie, idąc tam, zawsze oprócz tego, co miałam w planie kupić wychodzę z czymś dodatkowym, czego nigdy wcześniej nie widziałam, ale tak mnie zaciekawiło, że musiałam wziąć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to widzę, że nie jestem sama :)

      Usuń
  5. też mam ten Capitavit, no i olejek łopaniowy Green Pharmacy, z samymi ziołami muszę jeszcze poeksperymentować

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką ziół:) dziś zrobiłam sobie płukankę tatarakową - działa ogólnie wzmacniająco na włosy. Polecasz ten capitavit?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi powiedzieć, gdyż użyłam go jak na razie zaledwie dwa razy... ale z pewnością za jakiś czas pojawi się recenzja :)

      Usuń
  7. The hair oil looks great!! & great blog. .x

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)