Drobne zakupy :)


Moje wczorajsze wyprzedażowe łupy :) 

Koszula H&M pewnie wszystkim już bardzo dobrze znana z kolekcji Lana Del Rey .. od dawna o niej marzyłam, ale jakoś szkoda mi było wydawać na nią 100zł ... obecnie kosztowała mnie 60zł 

Spódniczka w panterkę pochodzi ze sklepu Takko Fashion cena 36zł

Asymetryczna bluzka/sweterek z czachami zakupiona w TkMaxx 

Komin- ćwieki sklep No Name 

Zakupiła również marynarkę, ale niestety przez moją niezdarność została u chłopaka w domu .... jutro postaram się ją Wam pokazać :) 




*Pozdrawiam* :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. Koszula z H&M piękna. Bardzo mi się podoba, pomimo, że cała seria Lany nie przypadła mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy, spódniczka z Takko jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. komin z ćwiekami jest po prostu świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh ta koszula marzyla mi sie odkad zoabczylam ja w reklamei Netii :) ale teraz nigdzie nei iwdze jej w h&m :( Komin swietny tez chce taki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny komin, spódniczka i koszula :) natomiast motywu czaszek kompletnie nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza koszula jest fantastyczna ! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)