Magiczny olejek Khadi ... :D


Być może w tym momencie staje się monotematyczna, gdyż w ostatnim czasie wszyscy o tym piszą, ale wybaczcie muszę .....


otóż dzięki moim pinegrowym koleżankom  Madzi oraz p3n3lop3 odkurzyłam i po raz kolejny odkryłam swój nieużywany olejek Khadi ... 
dlaczego nieużywany? ... gdyż raz nałożyłam go na noc i myślałam, że umrę ... jak dla mnie zapach nie do zniesienia... i tak stał przez 5 miesięcy na łazienkowej półce .... do przedwczoraj ....

dwa dni temu nałożyłam go w dzień na 2 godz. a dziś również w ciągu dnia, ale tym razem na 4 godz. 

ale przejdźmy do rzeczy.... po tych 4 godzinkach umyłam włoski i ku mojemu zdziwieniu podczas rozczesywania moich włosów na mokro (tak jak zawsze) wypadły mi tylko 2 włoski mamuńciu to są jakieś czary!!! 
... dotychczas wypadało mi ich mnóstwo ... siedzę i nie dowierzam!!! 

Czy to w ogóle jest możliwe?
Czy może ja śnię? 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

33 komentarze:

  1. Olejek otrzymałam wczoraj,jestem ciekawa jak zadziała u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nno ciekawy produkt nigdy nei uzywalam a chetnei sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żartujesz?! ja z moich robię całkiem spory kłębek :)
    Gdzie można kupić to cudo??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie dowierzam :) jestem w szoku :) pierwszy raz od ponad pół roku wypadło mi ich zaledwie 2szt. a wcześnie próbowałam wszystkiego i nic :D
      ja swój olejek zakupiłam jakiś czas temu na Allegro, ale z tego co wiem są też w sklepach internetowych.

      Usuń
    2. Trochę się napaliłam na niego :)

      Usuń
  4. Dużo słyszałam o tym olejku :) ja na razie zużywam kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go i wcieram od 1,5 miesiaca co 2 dni:D za kolejne 1,5 msca będzie raport:D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi zawsze tego typu olejki kojarzyły się z jakimś przyjemnym, orientalnym zapachem...Cóż, widać nie zawsze tak bywa :P Ale najważniejsze, że działa. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z olejowaniem i na początek stosuję olejek z Alverde, ale za wcześnie, żeby mówić o efektach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ten jest zdecydowanie orientalny, ale niestety jak dla mnie za mocny :)

      Usuń
  7. obserwuję i licze na to samo, a także zapraszam do komentowania - Agatuszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czasami takie drugie podejście zaskakuje pozytywnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. oleje to najlepsze co mozna zrobic dla swoich wlosow:D

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę...dwa włosy mówisz...hmm...muszę w takim razie wypróbować, bo mi całe garście ich wyłażą...

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam dużo o nim, ale nigdy nie używalam. Może zacznę, bo u mnie problem wypadania włosów jest ogromny :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno o nim napiszę : )
    Ps . przypomniałaś mi że ja też mam małą odlewkę Khadi i niedawno właśnie go zmywałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet zniose ten brzydki zapach! Jak tylko pomaga, to czemu nie sprobowac?

    OdpowiedzUsuń
  14. great post dear! would you like to follow each other?
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Mowisz monotematyczna ? A ja pierwsze slysze i brzmi intrygujaco :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie muszę zakupić to cudo! przekonałaś mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. kusi mnie to cudo, ale czytałam że ma w skłądzie olej kokosowy a ten nie służy moim włosom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda ma w swoim składzie olej kokosowy ... jednakże kokos sam w sobie nie za dobrze wpływa na moje włosy, ale w tym olejku odpukać jest okey :)

      Usuń
  19. czytałam o nim dużo dobrego :) sama zastanawiam się nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tylko dwa? muszę mieć ten olejek!

    OdpowiedzUsuń
  21. O super ;3 Zawsze chciałam mieć taką mega gęstą czuprynę ;D
    Alee co mnie bardziej intryguje.. Może jak dam to mojemu chłopakowi to nie będzie łysiał? Hahaha ;D Bo narzeka ze mu włosy wypadają i niedługo będzie wyglądał jak swój ojciec XD

    pozdrawiam
    Cherry

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny produkt. A moglabys napisac ile kosztuje?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) kosztuje około 58zł :)

      Usuń
  23. Nie no niemożliwe ! :) Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam ten olejek. u mnie bardzo przyspieszyl porost wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Juz tyle dobrego na jego temat słyszałam, że chyba
    w końcu muszę zainwestować ! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)