Nowości- Bielenda Professional


Z racji tego, iż moja mamcia składała zamówienie na kosmetyki Bielenda Professional sama postanowiłam zamówić sobie dwa produkty:

- Satynowy tonik w żelu - różany 500ml
- Kolagenowa maseczka w żelu



Moja mama natomiast zamówiła sobie dwa żele do ultradźwięków:

- Nawilżający do skóry normalnej, suchej i wrażliwej
- Odmładzająco- ujędrniający do skóry dojrzałej 



Muszę przyznać, że są to moje pierwsze produkty z tej firmy, czasami jednakże "podkradałam" mamie ich maseczki do twarzy oraz ten tonik różany, który swoją drogą jest bardzo fajny. 

Otrzymałyśmy również dwie próbki:

- Apis Ultra Matt krem matujący po zabiegu 
- Bielenda jabłkowe masełko do ciała


Miłego dnia :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

29 komentarzy:

  1. czekam na recenzję ponieważ nie miałam styczności z tymi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością takowa się pojawi :)

      Usuń
  2. Super, ciekawi mnie ten tonik w żelu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tonik różany w żelu jest super,a zapach,pięknie pachnie!Z tej serii jabłkowej mam scrub do ciała,zapach też całkiem;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś pierwszy raz go użyłam i muszę przyznać, że mnie bardzo pozytywnie zaskoczył :)

      Usuń
  4. Nie wiem gdzie zapytać to pytam tu:D

    Co to za cień na powiece w Twoim awatarze??:) Taki niebiesko-zielono-turkusowo-seledynowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to cień z paletki Kiko tutaj jest cały ten makijaż http://pat18s.blogspot.com/2012/01/makijaz-kiko-nr-03-hyperreal-green-wood.html :)

      Usuń
  5. Fajne zakupy :D Miłego używania

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam nigdy takich żeli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są dostępne jedynie w zakładach kosmetycznych, być może dlatego :)

      Usuń
  7. Nie wiedzialam ze istanieje takie cos jak profesjonalna Bielenda.
    Zapraszam do mnie http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego słyszałam o firmie Bielenda, ale kiedyś kupiłam krem do depilacji i nie byłam zadowolona :(
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę przyznać, że są to moje pierwsze produkty z tej firmy :)

      Usuń
  9. Ps:.
    Ajjj te oczka u góry bloga są cudowne!
    Muszę dodać Cię do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię kosmetyki Bielendy, ale produktów, które zamówiłaś jeszcze nie miałam.
    jestem ciekawa jak się sprawdzą :)
    ciekawi mnie też próbka masełka jabłkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością wkrótce pojawi się ich recenzja- zapraszam :)

      Usuń
  11. super zakupy, szczególnie ta maska kolagenowa!
    ja ostatnio myślałam nad ich maską rozpulchniającą, bo widziałam, ze wiele kosmetyczek stosuję właśnie z tej firmy do oczyszczania twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci szczerze, że sama się nad nią zastanawiałam, ale na początek wybrałam tą kolagenową :)

      Usuń
  12. Bielanda wie co dobre :) nie dośc, że polskie, to i tanie ;)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię ten tonik i w ogóle kosmetyki Bielendy profesjonalne, używamy ich u mnie w szkole na pracowni;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już też zdążyłam go bardzo lubić:)

      Usuń
  14. produkty profesionalne są super, korzystam w domu i w poprzedniej pracy też na nich pracowałam

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam kiedyś ze bielenda produkuje przecudowne sole do kąpieli! muszę kiedyś spróbować bo lubię takie kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)