Prezenty z DM :)


Moja mamcia przeszła samą siebie :)
Oto co od niej dostałam: :) 
- Balea, Colorglanz Spulung Cocos + Tiareblute odżywka do włosów 
- Balea, Colorglanz Shampoo Cocos + Tiareblute szampon do włosów
- Alverde Repair-Haarbutter Avocado Sheabutter czyli masło do włosów awokado i masło shea 
- Alverde Repair-Haarspitzenfluid Traube Avocado serum na zniszczone końcówki z winogron i awokado
- Alverde Haaröl Mandel Argan - arganowy olejek do włosów 
- Alverde 2-Phasen-Sprühkur Aloe Vera Hibiskus dwufazowy nawilżający spray do włosów na bazie wody z olejem słonecznikowym, ekstraktem z hibiskusa oraz aloesu.
- Balea Feuchtigkeits Haarmilch Mango + Aloe Vera delikatna odzywka - mleczko do włosów suchych i bardzo zniszczonych, bez spłukiwania 


- Balea Dark Glamour Handlotion lotion do rąk
- Balea Handlotion Sheabutter Arganöl krem do rąk z masło shea oraz olejkiem arganowym 
- Alverde Camouflage 002 Beige korektor kamuflujący 
- Alverde Sensitiv Reinigungsschaum Seide pianka oczyszczająca z jedwabiem

zapomniałabym o Balea Bodylotion Cocos + Tiareblute ... czyli kokosowym balsamie do ciała :) 

To teraz przyszedł czas na testowanie :) 

Pozdrawiam :D 
Patrycja

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

34 komentarze:

  1. mamę to Ty masz naprawdę kochaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zazdroszczę!:)) Zdaj lepiej relacje, jak się wszystko sprawdza!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie za ten comment dostanę obsuw :) ale serio nie wiem o co chodzi z tymi kosmetykami :| Aż taka rewelacja??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś ty taka głupia to ja nie jestem :) poprzednio miałam ich kremy do mycia twarzy, olejki do ciała oraz kremy do rąk i rzeczywiście sprawdziły się rewelacyjnie ... moim zdaniem kosmetyk jak kosmetyk, ważne, że nie uczulają i sprawdzają swoje przeznaczenie :)

      Usuń
  4. Chcę wszystko oprócz olejku do włosów (bo mam)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła paczuszka ;D
    Czekam na recenzje ;D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki balea ;) używam balsamów mleko i miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiuuu fiuu, same dobroci, zazdraszczam:D

    OdpowiedzUsuń
  8. z niecierpliwością czekam na efekty testowania
    super mamcia:***

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokosowy balsam... :) Muszę wypróbować. Jak ja kocham słodkie zapachy! Moja mama też nie jest taka zła. Bywa, że zrobi mi jakis niespodziewany prezent w postaci kosmetyków. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo kurcze ! świetna paka, chciałabym kiedyś przetestować kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja, musialas byc bardzo grzeczna corka:D

    OdpowiedzUsuń
  12. o jej trochę się tego uzbierało:) ja planuję kupić coś z Balea ale niestety na allegro, bo innej drogi nie mam :) ceny na allegro są dużo wyższe? bo ja nawet nie wiem ile te kosmetyki kosztują normalnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co się orientuje to np. szampony i odżywki w przeliczeniu kosztują około 6-7zł

      Usuń
  13. Zazdroszczę! ♥
    + zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Ci zazdroszczę, podziel się;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alverde i Balea:-)
    Miłego testowania!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile dobroci! Eksplozja zapachów :)
    Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię te kosmetyki, szczególnie za zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście wszystko mega :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)