Recenzja/ TOPŁA drenujący koncentrat antycellulitowy


TOPŁA drenujący  koncentrat antycellulitowy
(cena pełnego produktu to 66,99zł / 200ml) Redukuje cellulit i silnie drenuje ciało podczas snu.Stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej, wyszczupla. Widoczne wygładza nierówną strukturę skóry. 


Produkt ten otrzymałam w grudniowym Glossy Box ... początkowo byłam do niego strasznie sceptycznie nastawiona, gdyż jest on w formie olejku, ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczył ...


PLUSY:
- bardzo szybko się wchłania
- nie pozostawia lepkiej warstwy
- bardzo wyczuwalnie wygładza skórę
- rzeczywiście drenuje ... jest to odczuwalne
- nie uczula
- uelastycznia skórę
- ujędrnia
- ma nietłustą konsystencje 
- łatwa i przyjemna aplikacja

MINUSY:
- wydaje mi się, że jest mało wydajny
- cena ok. 67zł/200ml
-/+ nie ma co się oszukiwać nie zlikwidował mi cellulitu, ale zbyt krótko go używałam ....  



Składniki aktywne: borowina, roślinny kompleks z iglicy włoskiej, cytryny i guarany, kompleks fosfolipidów, kofeiny i kory wierzby, kompleks z nawłoci pospolitej, cytryny i ruszczyku kolczastego, wyciąg z zielonej kawy, olejek cytrynowy, olejek bergamotowy, olejek miętowy.


Jak dla mnie jest to jeden z lepszych kosmetyków przeznaczonych do redukcji cellulitu. Bardzo przyjemnie mi się go używa i z pewności po zużyciu tego opakowania zakupię kolejne pełnowymiarowe. 


Miłego dnia Pozdrawiam :* 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. A ja slsyzalam o nim wiele dobrych opinii ale nei uzywalam fakt cene zneicheca :)

    PS zapraszam na rozdanei do mnie :) http://mika-lifestyle.blogspot.com/2013/01/rodanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba w przyszłości się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też się chyba skuszę, podoba mi się taka forma kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)