Suchy szampon Batiste "Cherry"

Dziś króciutka recenzja suchego szamponu Batiste o zapachu "Cherry"


Mój szampon pochodzi z pudełka Glossy Box i ma jedynie 50ml pojemności ...

PLUSY:
- odświeża włosy
- nie powoduje łupieży
- dodaje zdecydowanej objętości  
- nie pozostawia białego osadu 
- niweluje tłustość włosów
- łatwy w użyciu
- daje natychmiastowy efekt
- ma przyjemny zapach
- ma przystępną cenę
- w moim przypadku jest dość wydajny 
- efekt czystych włosów utrzymuje się nawet do kilkunastu godzin
- łatwo się go wyczesuje
- idealny w nagłych sytuacjach
- nie spowodował u mnie żadnych reakcji alergicznych 

MINUSY:
- dostępność 

Czy zakupie go ponownie?

Zdecydowanie tak, ale o innym zapachu :)

Uważam, że jest to jeden z lepszych szamponów dostępnych na rynku kosmetycznym. 
Serdecznie go Wam polecam, jest naprawdę godny uwagi :)


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. Też go dostałam w GB i też przypadł mi do gustu, chociaż wcześniej nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bloga od niedawna i tak średnio jestem w temacie o co chodzi z tym pudełkiem Gloxy Box?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to miesięczna subskrypcjo- niespodzianka więcej tutaj ... http://www.glossybox.pl/ :)

      Usuń
  3. Ja nie mam żadnego suchego szamponu, zamiast niego używam kakao:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawy pomysł u mnie niestety kakao odpada mam blond włosy :)

      Usuń
  4. Bardzo chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go wypróbować, aktualnie mam Klorane (bardzo dobry) i Isana (dobry)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isanę też sobie bardzo chwalę :)

      Usuń
  6. tez bym go chetnie wyprobowala ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam i polecam, te szampony są świetne w kryzysowych sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)