Test maskary Lancome Hypnose


Zbyt wiele nie będę się nad nią rozwodzić, gdyż nie zrobiła ona na mnie jakiegoś piorunującego wrażenia … jak dla mnie za mało „Hypnose” 

Plusy:
- nie uczula
- nie kruszy się
- nie znika w ciągu dnia
- bardzo wydajna
- nie wysycha
- nie skleja rzęs
- ładnie rozdziela rzęsy
- nie tworzy grudek
- bardzo dobrze się zmywa 
- wydłuża

Minusy:
- zdecydowanie za droga
- nie zrobiła na mnie większego wrażenia
- nie pogrubia 

Szczoteczka:


Bez maskary:


Jedna warstwa maskary:


Pozdrawiam

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

21 komentarzy:

  1. słabiutko...

    stosunek ceny do jakosci zdecydowanie nieadekwatny

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki sobie daje efekt ta maskara...

    OdpowiedzUsuń
  3. I had the hypnose mascara but a very long time ago, but now i thinks it's just very prizy!!
    But i like the fact that you didn't choose the black one because from time to time i really like to use colours besides black so high five for you!!
    And astonoshing eye colour i just must say!!! /Azure

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) This mascara also I do not like :)

      Usuń
  4. jak na jej cenę to ta maskara powinna dać z siebie więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. omg, efekt jak dla mnie zasluguje na 1/6, w porywach szalenstwa 2/6...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad nią, ale chyba zostanę przy moich wypróbowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No co Ty? I to robi markowa maskara za, hmm, 120 zł? To chyba jakieś żarty... Już lepsze efekty robi Lovely, Wibo czy My Secret za kilka zł ;P
    Tyle o niej cudów-niewidów słyszałam, ale jak to mówią - żeby bubel sprzedać, trzeba go wyreklamować ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. dokładnie :) nie warto :)

      Usuń
    2. ale wszystko rowniez zalezy od rzes nie tylko od maskary ;)

      Usuń
    3. Powiem Ci, że moja siostra go w lato jakoś używała i też nie była zadowolona. Puściłam to mimo uszu, bo jak to z Hypnose można nie być zadowolonym ;P ale i na KWC wizażanki go nie chwalą.
      Co do rzęs - to prawda, dlatego krótkowłose używają wydłużającym, inne pogrubiających itd ;-)

      Usuń
  9. Ja nie mogę przeżyć wycofania tuszu FATALE Lancome. To była najgorsze co mogli zrobić i od tego czasu nie kupuję tuszy Lancome :)
    Jeśli idzie o Hypnose to tylko i wyłącznie EDP :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz długie rzęski :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na taki tusz to efekt marny. Są tańsze maskary dające o wiele lepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rowniez ja niedawno zrecenzjowalam i faktycznie efektu WOW to ona nie robi ;) ale do dziennego makijazu jest wystarczajaca ;) gorzej jak ktos na dzien nosi makijaze typu smoky eye jak ja ;) ale zuzyje ja do konca i biore sie za jego brata hypnose star bo jest GENIALNY ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. wolę bardziej spektakularny efekt
    ale do codziennego makijażu ok chyba ;))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)