Test maskary Max Factor False Lash Effect


Dziś przyszła kolej na kolejny test maskary, tym razem jest to moja ulubiona maskara Max Factor False Lash Effect  Jest to tusz wydłużająco - pogrubiający. Jak na razie jest to mój numer jeden wśród maskar, które do tej pory udało mi się przetestować :) 
Plusy:
- wydłuża
- pogrubia 
- nie uczula
- nie kruszy się
- nie znika w ciągu dnia
- nie wysycha
- nie skleja rzęs
- ładnie rozdziela rzęsy
- nie tworzy grudek
- dobrze się zmywa 
- duża sylikonowa szczoteczka
- nie odbija się na powiece 

Minusy:
-/+ cena bez promocji około 50-60zł /13ml natomiast ja zawsze kupują ją w promocji :) 


 Szczoteczka: uwielbiam takie grube szczoteczki :D 

Efekt na oku: ---> tylko na górnej powiece 


Miłego dnia :D

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

33 komentarze:

  1. Od dawna marzy mi się ten tusz, albo jego niebieska wersja, ale cena odstrasza, a jak jest w promocji to zawsze o nim zapominam :D Też uwielbiam takie wielkie, silikonowe szczoty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ci również tą złotą wersję, jest równie dobra jak ta :)

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym tuszem. Jakoś zawsze go omijałam , ale chyba go wypróbuję jak skończę mój obecny tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam wersję Fusion ale szybko wysechł i trochę robiły mi się grudki ale u Ciebie efekt mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam, że wersji Fusion jeszcze nie testowałam :) gdzieś ją przeoczyłam :)

      Usuń
  4. Jeszcze żadnego nie miałam z Max Factor. Ale też nie przepadam za takimi szczoteczkami jak w tym, z drugiej strony jednak brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. :) oj tak ... mega wielka :) ale wygodna w użyciu :)

      Usuń
  6. Często na niego zerkam, ale zawsze jakoś jest coś ważniejszego do kupienia,a kasy jakoś tak nigdy za dużo nie jest...ale może kiedyś go wypróbuję :)
    Bardzo ładnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak z wieloma rzeczami :) hehe

      Usuń
  7. Otagowałam Cię na moim blogu: www.maarengo.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś miałam ten tusz i bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam wersję fioletową, była bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie podkreśla rzęsy, tylko troszkę dla mnie drogi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mysle ze efekt wart swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  12. prezentuje sie całkiem ładnie i szczoteczka mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne oczko. Myślę, że warto zainwestować w taki tusz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry efekt :) ja w ogóle lubię maskary MF.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny efekt, ale cena..hmm...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak posiada, na zdjęciu jest zakrętka ale do zestaw osobno był atomizer :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo to super, nie ma za co :* Zapach jest na prawde cudowny, a gdzie kupujesz ;)?

    OdpowiedzUsuń
  18. sprawdz tutaj : http://www.stylepit.pl/girl/uroda/zapachy/zestawy_zapachowe/duftserie_zestaw-upominkowy-ck-shock-woman_145684_86

    jest promocja, za 109 zł masz 100ml i balsa gratis a przesyłka też za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. na stronie jest napisane tak :

    Ile zapłacę za przesyłkę? Nie muszą Państwo płacić za dostawę towaru. Wszystkie paczki są wysyłane na nasz koszt. :):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Max Factor ma świetne maskary :) Masterpiece Max to jedna z moich ulubionych :-) szkoda, że nie pokazałaś rzęs "przed", efekt byłby bardziej widoczny ;-)
    A jeśli chodzi o cenę, to poszukaj ich na allegro - ja za swój tusz zapłaciłam bodajże 26 zł z przesyłką - cena w Rossmannie to ponad 50 zł, troszkę przesada... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć :) muszę poszukać na Allegro :) Dziękuję :)

      Usuń
  21. mialam ten tusz juz dawno temu ale z tego co pamietam to pierwszy tusz byl swietny ale jak mi sie skonczyli zakupilam kolejne opakowanie to juz nie byl taki fajny :(

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny, ale faktycznie drogi troszeczkę :) na zdjęciu tylko jedna warstwa czy więcej ? :>

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)