Bandi Young Care "Krem złuszczający na noc"/ Czyli co obecnie testuje ... :)

Dziś z racji tego, iż ostatnio moja cera nie ma się za dobrze, postanowiłam zacząć kurację złuszczającą z kremem Bandi z serii Young Care :) Kiedyś stosowałam podobny krem, również z firmy Bandi migdałowy z którego byłam bardzo zadowolona, mam nadzieję, że i ten spełni moje oczekiwania :) Zamierzam używać go przez minimum 3 miesiące na noc tak jak zaleca to producent. 



Nawilżający krem eksfoliujący z kwasami AHA (5%), stymulujący odnowę komórek. Preparat delikatnie złuszcza i usuwa nagromadzone martwe komórki. Głęboko oczyszcza i zwęża pory. Nadaje skórze elastyczność, gładkość i miękkość. Już po tygodniu stosowania wygląd skóry ulega zauważalnej poprawie - niedoskonałości zmniejszone, pory zwężone, gładka skóra o wyrównanym kolorycie.

Preparat zawiera:
- kwas glikolowy
-kwas mlekowy
- kwas cytrynowy
- kwas winowy 
- kwas jabłkowy

Opis producenta:

Aplikacja kremu jest bardzo wygodna i higieniczna: 


Konsystencja kremu jest lekka i bardzo szybko się wchłania:
... natomiast zapach lekko owocowy ....


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

75 komentarzy:

  1. ciekawie się zapowiada. będę czekać na notkę o efektach kuracji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i ja bede czekac na efekty.....lubie firme BANDI

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się właśnie zastanawiam nad kupnem tego migdałowego kremu, bo moja cera daje mi ostatnio ostro popalić:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na Twoją opinię o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy go nie stosowałam,ale czekam na opinie:) i zapraszam do mnie na KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam w takim razie na relacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam kremu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na recenzje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo chętnie przeczytam jak sie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nawet o tej firmie. Chętnie bym wypróbowała :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam przekonania do tej firmy... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa propozycja :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tej firmie ;) Mam nadzieję ,że się sprawdzi :) Czekam na recenzję :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. z niecierpliwością czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie napisz co i jak po dłuższym okresie stosowania :D!
    A tak na marginesie stosowałaś może kiedyś jakiś puder brązujący? Pofarbowałam włosy na ciemniejsze i moja jasna cera wygląda teraz troszeczke upiornie... xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię opakowania kremów Bandi za ich higieniczność :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego jeszcze nie miałam:P Czekam na wiecej!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zastanawiam się czy go nie kupić

    OdpowiedzUsuń
  19. mi dziś własnie przyszedł kremik z Bandi :) i też zabieram się do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mialam zadnych kosmetykow z tej firmy
    zapraszm do siebie na bloga
    mam teraz konkurs z rozdaniem kosmetykow z MUA
    moze co Ci sie spodoba? ;)
    bedzie milo
    pozdrawiam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja cały czas testuje krem z kwasem migdałowym

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie słyszałam o tym kremiku :) Aktualnie mam spory zapas kremów do twarzy w swoich zbiorach, więc nie mogę nawet myśleć o niczym nowym ;( a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam wiele dobrego o tej marce. Jeśli tylko uda mi się kiedyś zużyć moje zapasy to nie omieszkam spróbować czegoś BANDIowego;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fenomenalna sprawa z tą pompką :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi koleżanka polecała, ale jakoś nie miałam wtedy ochoty wypróbować. ;) Ale może teraz spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawilas mnie tym kremem... slysze co jakis czas o tej firmie bandi ale jakos nie mialam okazji nic wyprobowac od nich...

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ciekawa co potrafi tak na prawdę zdziałać:)

    OdpowiedzUsuń
  28. lubie tego Twojego bloga...tyle sie tutaj dzieje jak sie na niego wchodzi :) cos wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. używałam go kiedyś i był całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy się z nim nie spotkałam :) Pozdrawiam serdecznie,jeśli będziesz mieć ochotę to zapraszam do mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam go i jest rewelacyjny i niezwykle wydajny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie najpierw bardzo pomógł, ale niestety na dłuższą metę za słabo miałam nawilżoną skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli napotkam coś podobnego w sklepie, chyba się skuszę !

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie miałam nigdy kosmetyków z Bandi :) Ciekawy jakby się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię kwasy
    mam krem ale chyba z innymi kwasami ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem ciekawa tego kremu także czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. jeszcze go nie miałam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie Bandi pozytywnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  39. a juz myslalałm ze jakis nowy poscik przeczytam..a jak tam z pingerem ? nadal tam jestes czy juz nie ?

    OdpowiedzUsuń
  40. najwięcej notek pojawia się na http://pat18slakierowyswiat.blogspot.com/ oraz na pingerku :) zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. czekam w takim razie na pełną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie używałam nigdy Bandi, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam jeden kremik Bandi na półce, ale czeka na swoją kolej. Jestem ciekawa jak Twój się spisze, więc czekam na szerszą relację :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jestem do produktów tej marki sceptycznie nastawiona :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Witamy :) Taki krem również nam by się przydał :)W jakiej około cenie można go dostać? W internecie czy również w innych sklepach?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam kosmetyki Bandi:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawe jak wypadnie BANDI :)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie próbowałam jeszcze kosmetyków BANDI :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe czy naprawdę zwęża pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. nie znam osobiście tej produktów tej firmy ;)
    bardzo fajnie, że kremik ma pompkę :)
    to życzę miłego testowania i uzyskania zadowalających efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  51. opis brzmi bardzo zachęcająco, zwłaszcza część o zwężaniu porów :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podoba mi się dozownik ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajnyy : )
    Obserwujemy ?? : )
    Ja już ♥
    Pozdrawiam ; )

    klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow te zdjęcia pod nagłówkiem robią na mnie wrażenie,fajnie to wygląda.Co do tego kosmetyku to nigdy nie miałam z nim styczności ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  55. jej zanim zaczęłam czytać wpis, to nie mogłam oderwać oczu od zdjęc pod nagłówkiem:) są świetne;))

    Zapraszam do mnie, co prawda dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że Ci się spodoba;)kamiladzwonkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Serdecznie zapraszam na moje rozdanie na pożegannie zimy
    "...każdy wygrać może jeśli szczęściu dopomoże ..."
    zapraszam ===> http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/03/rozdanie-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  57. jestem strasznie ciekawa recenzji calej tego kremu

    OdpowiedzUsuń
  58. Bandi ma bardzo fajne kosmetyki, zaciekawił mnie ten krem czekam na więcej szczegółów:)
    Serdecznie zapraszam na moje pierwsze rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  59. miałam raz krem bandi z serii young care, znienawidziłam go, strasznie szczypał i podrażniał moją buzię ;( od tej pory zrodził się we mnie uraz do tj firmy ;(

    OdpowiedzUsuń
  60. ja za jakis czas bede testowac z bandi serum na zaczerwienienia
    juz nie moge sie doczekac!
    a u mnie dzis przepis na schab a'la strogonow ;)
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapowiada się bardzo ciekawa recenzja; ) już nie mogę się doczekać efektów stosowania tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  62. Koniecznie daj znać jak Ci ten produkt podpasował. Uwielbiam markę Bandi i u mnie na blogu można jeszcze zgarnąć 10% zniżkę na ich produkty! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo lubię kosmetyki Bandi obecnie mem krem pod oczy z linii Gold Philosophy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Z tej serii mam serum nawilżające i jestem nim oczarowana! i myślę nad zamówieniem kremu na dzień i na noc więc czekam na relację z "efektów" działania :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)