♥♥♥ Henna Khadi Cassia pytanie / + aktualizacja moich włosów ... ♥♥♥



.... i stało się po kilku tygodniach zastanawiania się w końcu zdecydowała się zamówić moją pierwszą Hennę do włosów :) ... zdecydowałam się na wersję bezbarwną ... :) mam nadzieję, że choć troszkę wzmocni moje włoski :) 


Jak wiecie włoski mam w kolorze średniego ciepłego blondu o średniej porowatości :) 
Jeszcze roku temu były rozjaśniane rozjaśniaczem i wyglądały okropnie ....
same zobaczcie jak jest różnica :) 

  z lewej Grudzień 2012r.                                  z prawej Październik 2011r.


Jakie jest wasze zdanie na temat tej techniki wzmacniania włosów?

Używałyście może tej bezbarwnej Henny? 

Chętnie poczytam wasze opinie na jej temat :) 



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

34 komentarze:

  1. No ja Ci niestety nie pomogę bo nigdy nie używałam...ale za jakiś czas chętnie poznam Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie stosowałam henny do włosów, ani też nie słyszałam o takiej metodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy po lewej stronie wyglądają bardzo zdrowo
    hennę stosuję już prawie rok i póki co nie zamierzam zmienić sposobu koloryzacji włosów ;)
    też używam khadi, ale ponić biokap jest bardzo dobry, czy lepszy nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie cassię robiłam pod koniec maja... z kolorem walczę do tej pory (rudość wychodzi), ale włosy są jak żyłki - zdecydowanie pogrubione i wzmocnione ;)
    takie jak te zdrowe,, które teraz rosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama boję się tej rudości, ale mam nadzieję, że efekt jest tego wart :)

      Usuń
  5. zasdnej hanny jeszcze nie używałam, lubi mój naturalny kolor. Więc tylko Cassie bym wyrała


    wygraj Shinyboxa w moim konkursie urodzinowym, zapraszam
    http://gosika90.blogspot.com/2013/02/wygraj-shinybox.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej metodzie , jednak sama nigdy nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używałam henny jak byłam jeszcze w podstawówce. Pamiętam jedno - po nałożeniu henny żadna farba jej nie pokryje. Trzeba było czekać aż włosy odrosną. Dla mnie było to szczególnie straszne, bo zawsze mam długie włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko ... ale używałaś bezbarwnej?

      Usuń
  8. Ja też nie używałam henny. Masz fajne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam tylko orzechowego brązu i muszę powiedzieć, że po zmyciu jest słabo włosy tępe i takie dosyć ciężkie, ale potem ten efekt znika przy użyciu masek i naprawdę są błyszczące oraz odżywione:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoł efekt jest świetny, mają jakieś czerwienie lub rudości

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie testowałam henny na moich włosach

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne masz włoski :) ja też jeszcze nigdy nie stosowałam henny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. co do kremu pod oczy. Nie szczypie, właśnie bałam się tego ale niepotrzebnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nawet o czyms takim nie slyszalam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na ogromną blogową wyprzedaż :)
    http://candy-make-up.blogspot.com/2013/02/ogromna-wyprzedaz-blogowa-buty-torebki.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapuszczasz włosy? :)

    Ciekawy blog. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepiej nie ryzykuj! Ja wiem, ze ciężko, bo człowiek zawsze chce coś wypróbować/zmieniać. Wiem z własnego doświadczenia i pamiętaj, że czasu nie cofniesz :)

      Usuń
    2. :) na razie nic nie kombinuję, nie mam na tyle odwagi ;)

      Usuń
  17. Bardzo fajne masz teraz włoski..kolorek masz bardzo ciekawy :) A włoski znacznie dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt jest niesamowity!
    odcień Twoich włosów mi się bardzo podoba:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny efekt, a kolorek jak najbardziej ciekawy :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam dużych problemów z włosami, a henny nie próbowałam:)
    Chyba najpopularniejsze to odżywki zewnętrzne (razem z jajkiem:)) i suplementy diety, ale sądzę, że to już próbowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiście urosły Ci włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj:] jeżeli chciałabyś poczytać coś na temat domowych, mało inwazyjnych sposobów na pielęgnację włosów...zapraszam do mnie:) tam również tematyka podobna do Twojej ale zawsze możemy się czegoś od siebie nauczyć ;)

    http://beautyu4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam henny ani żadnej trwałej farby. Kupuję szamponetki na kilka myć.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)