Szczotka do włosów ??? Potrzebna Wasz pomoc :)


Dziewczyny mam mały dylemat, otóż poszukują dobrej szczotki do włosów, która powinna być:

- duża i płaska
- z rączką
- nie może szarpać włosów
- która da radę rozczesać nawet splątane włosy
- rozczesze suche jak i mokre włosy 
- nie może mieć za sztywnych i kujących igiełek ;) 

Obecnie od 2 lat używam Tangle Teezer, ale chciałabym spróbować czegoś innego, nowego :) 

Posiadam również szczotkę z naturalnego włosia, ale niestety u mnie się zupełnie nie sprawdza :/ 

... chciałabym coś tego pokroju:

 Znacie może jakieś sprawdzone szczotki, które spełniałyby moje oczekiwania ? 

Pozdrawiam
Patrycja :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

22 komentarze:

  1. Polecam szczotkę z Rossmanna za 13 zł. :) Ma dokładnie taki kształt i ją po prostu uwielbiam. Idealnie rozczesuje suche i mokre włosy, nie plącze ich. Szczotkę pokazałam w jednym ze swoich postów na blogów, więc pozwolę sobie zostawić link, abyś mogła ją zidentyfikować w sklepie w razie zainteresowania. :D
    http://monalisamakeup.blogspot.com/2013/01/zakupy-uzupenienie-zapasow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie wiedziałam, że w Rossmannie można dostać takie szczotki :) Dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie też mam tangle teezer i jestem z niego bardzo zadowolona. szczotki z włosia też są bardzo dobre i nie szarpią włosów myślę że nie ma takiej szczotki drogeryjnej która nie szarpie włosów . Nie zamienię tangle teezer na nic innego! kocham go ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też muszę rozejrzeć się za nową szczotką do włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja u swojego fryzjera wypatrzyłam szczotkę FOX i w niej się zakochałam :) Dokładnie taka:
    http://www.nokaut.pl/akcesoria-do-pielegnacji-i-higieny/fox-szczotka-dwustronna-thermal.html
    Nie jest podobna do tej, której szukasz, ale jest rewelacyjna. I na sucho i mokro, do czesania i modelowania. Sprzęt wielofunkcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety takiej szczoty nie znam, sama stosuję TT, ale czasami brakuje mi w niej rączki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście polecam drewniane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja czytałam na blogach o szczotkach tangle teezer i tego typu podobnych, dziewczyny są zachwycone.. tylko mnie trochę cena zniechęca. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką dużą i płaską z Rossmanna, firma For Your Beauty. Jest świetna dla bardzo długich i gęstych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. ... może Sephora przyjdzie z pomoc... mam od nich taką białą jajowatą i bardzo ją lubię... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uzywam nadal TT takze nie pomoge Ci :(

    OdpowiedzUsuń
  12. jako posiadaczka TT nic mądrego do głowy mi nie przychodzi;P

    OdpowiedzUsuń
  13. w wyborze szczotki nie pomogę, bo sama czegoś szukam :) ale jak coś wybierzesz, to daj koniecznie znać. czytałam kiedyś trochę dobrego o szczotce z the body shopu, ale to nie potwierdzona informacja :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy wiecie ze nie mozna czesac mokrych wlosow? Bo bardzo sie niszcza. Musza byc dobrze eysuszone I dopoero wtedy zabierac sie za szczotkowanie. Czasem jest naprawde ciezko to przestrzegac ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi fryzjerka poleciła drewnianą szczotkę do włosów przedlużanych. By miała takie zwykłe 'kiełki' i takie włoski. Znajdziesz w google. Ja polecam ! Nie ciągną tak włosów. jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym nie oddała mojego Tangle Teezer :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobną z Avonu i jestem zadowolona :)
    Fajna szczotka w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tangle teezer bez dwóch zdań. Mam długie włosy i już wiele szczotek przetestowałam. TG nie ma sobie równych!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na razie nie zamieniłabym TT na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostań przy TT ;) Ja odkąd swoją mam nie wyobrażam sobie bym mogła ją zamienić na inną ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne szczotki, moja wygląda trochę inaczej.
    kupiłam w rossmannie. Tangle Teezer jest na mojej CHCĘ liście :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)