Ulubieńcy stycznia 2013r. :D


Dziś przyszła pora na moich styczniowych ulubieńców :) Większość z tych produktów używam już od ponad 3 miesięcy, jednakże wcześniej nie robiłam taki podsumowując miesiąc postów. 

1) Paletki Catrice z kolekcji Hollywood's Fabulous ma świetne dzienne, jak i wieczorowe kolorki. 

2) Rozświetlacz Mac Superb z kolekcji Glamour Daze (dokładny opis: http://pat18s.blogspot.com/2012/11/nowosc-rozswietlacz-mac-superb.html

3) Maskara Max Factor False Lash Effect ( moja recenzja: http://pat18s.blogspot.com/2013/01/test-maskary-max-factor-false-lash.html

4) Korektor Alverde używam go od niedawna, ale już wiem, że stanie się moim faworytem na bardzo długi czas. Ma świetną konsystencję i doskonale kryje. Ja go używam jedynie pod oczy, gdzie sprawdza się znakomicie. 

5) Podkład Dior Diorskin  Nude uwielbiam go i nie zamienię na żaden inny, jest moim największym odkryciem 2012r. :) 

6) Guerlain Meteorites Perles Iluminating Powder 01 Teint Rose (http://pat18s.blogspot.com/2012/11/guerlain-meteorites-perles-iluminating_19.html)

7) Alverde Sensitiv Reinigungsschaum Seide Pianka oczyszczająca z jedwabiem- jednym słowem geniusz w zmywaniu makijażu :)  

8)  Balea Feuchtigkeits Haarmilch Mango + Aloe Vera delikatna odżywka - mleczko do włosów suchych i bardzo zniszczonych, bez spłukiwania. 

9) Balea Bodylotion Cocos + Tiareblute kokosowy balsam do ciała. Doskonale pachnie i nawilża moje ciało. 

10) TOPŁA drenujący  koncentrat antycellulitowy  a tu moja recenzja: http://pat18s.blogspot.com/2013/01/recenzja-topa-drenujacy-koncentrat.html

11) RapidLash odżywka do rzęs efekty 2 tyg. kuracji:  http://pat18s.blogspot.com/2012/06/rapidlash-kuracja-2-tygodnie.html i 5ty. http://pat18s.pinger.pl/m/13627743 natomiast na obecną chwilę ja jej używam około 7 miesięcy

12) Pat&Rub EkoAmpułka 1  doskonale nawilża, niweluje zaczerwienienia na twarzy oraz doskonale się wchłania. 

To na tyle.... może używałyście, któryś z tych produktów? Jak u Was się sprawdzały? 

*Pozdrawiam*  :D

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. Tusz Max Factor miałam i go bardzo lubiłam :)Resztę kosmetyków znam z blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnego z tych kosmetyków nie znam, ale chciałabym bliżej zapoznać się z kosmetykami balea:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam niestety żadnego z tych kosmetyków...ale chętnie bym wypróbowała tusz oraz produkty z Balea'y :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam balsam z Balea - zapach na ciele zupełnie mi się nie podobał, ale nawilżenie całkiem fajne. no i część tego balsamu zużyłam do korundu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wykupię całe Alverde jak zrobię napad na DM :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będę bogata to zafunduję sobie meteoryty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, ale to bardzo interesuje mnie ta EkoAmpułka:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Na kuleczki polowałam, ale im więcej o nich czytałam, tym mój zapał malał ;-)
    o podkładzie też duuużo słyszałam i jest podobno nieziemski, ale cena bardziej powala z nóg ;P
    A słyszałaś o składzie Rapidlash? Podobno zawiera coś, co może wywołać niemałe problemy ze wzrokiem - nie pamiętam już dokładnie co, ale było o tym głośno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodziło o Revitalash on ma coś niepokojącego w składzie :)
      Ja kuleczki sobie bardzo chwalę oby nigdy mi się nie skończyły :)

      Usuń
  9. chętnie zainwestowałabym w podkład z Diora *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ten rozświetlacz z maca jest wart swojej ceny? ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    anullac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o ten rozświetlacz to jest to najlepszy produkt Mac-a jak do tej pory testowałam :) używam go już prawie pół roku, dzień w dzień :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)