Mariza- nowa współpraca :)

Jakiś czas temu dzięki uprzejmości Pani Eweliny stałam się posiadaczką czterech produktów marki Mariza. 
Obecnie właśnie kończę ich testowanie. 



W skład testowanych produktów wchodzą:

-Odświeżający żel pod prysznic linia SPA "Granat"
- Krem ochronny zimowa pielęgnacja
- Pomadka ochronna do ust
- Bordowy lakier do paznokci

Już wkrótce pierwsze recenzje :) 

Zapraszam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

26 komentarzy:

  1. żel mnie zrobił na mnie wrażenia

    OdpowiedzUsuń
  2. żel musi świetnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania;) Lakier ma ładny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki :) kosmetyki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego testowania i już nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje współpracy i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam jeden, grafitowy, lakier z marizy i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam lakier mariza i lubię go
    kolor ma super :)
    innych rzeczy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie uzywalam Marizy, czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam z niecierpliwością na recenzję i twoje odczucia po użyciu tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel fajny, miałam i zużyłam do samego dna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy i życzę miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam lakier z tej samej kolekcji i był bardzo długotrwały, utrzymywał się u mnie 4-5 dni ;)
    Miłego testowania :D A w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)