Balea After Sun/ 2w1 Szampon i odżywka

... czas zacząć pierwsze testy :D ... 

... tak, tak powoli powracam na bloga ... :D 


SKŁAD:
SKŁAD: AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · GLYCERIN · COCAMIDOPROPYL BETAINE · SODIUM CHLORIDE · GLYCOL DISTEARATE · PARFUM · PROPYLENE GLYCOL · PANTHENOL · CTRIC ACID · HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE · SODIUM BENZOATE · PEG-55 PROPYLENE GLYCOL OLEATE · PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL · COCOS NUCIFERA OIL · LAURETH-4 · POTASSIUM SORBATE · BENZYL ALCOHOL · BENZYL SALICYLATE · ETHYLHEXYL SALICYLATE · BENZOPHENONE-4 · COUMARIN · ALPHA-ISOMETHYL IONONE · CARICA PAPAYA FRUIT EXTRACT · BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE.

Jest to delikatny szampon do włosów na lato, chroniący przed promieniami UV. Specjalny kompleks z papai i olejku kokosowego chroni przed szkodliwym wpływem słońca, zapobiega przesuszeniom, chroni przed solą. Nadaje włosom świeży blask.
Nadaje włosom jedwabistej gładkości nawet po opalaniu, zachowuje blask i naturalną wilgotność włosa oraz miękkość.
Utrzymuje prawidłowe PH 


.... wkrótce recenzja ..... 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. nie przepadam za szamponami 2w1 często lubiły zbyt mocno obciążać włosy ciekawe jak ten się sprawdzi u Ciebie :)

    wracaj wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa Twojej opinii :) szkoda tylko że w najbliższym czasie i tak nie mam dostępu do tych produktów...

    OdpowiedzUsuń
  3. żałuję, że ni mam dostępów do produktów balea

    OdpowiedzUsuń
  4. mam do włosów ciemnych i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat jeszcze nigdy nie mialam szamponow z Balei, ale zawsze kupuje dla mojej bratowej szampon Balea z linii Professional do wlosow blond. Podobno jest swietny!!
    Wogole to bardzo lubie Balee, jeszcze nigdy nie trafilam na bubla ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ja również stosowałam już kilkanaście kosmetyków z Balea i żaden nie okazał się być bublem :) dla mnie Balea to pewniak :)

      Usuń
  6. O takim cudzie nie słyszałam? Ale to może być świetny pomysł, w końcu nasze włosy też potrzebują ochrony podczas plażowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale czytam o produktach tej firmy co 2 blog i każda decenzja jest pozytywna, coś w tym musi być;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię odżywki z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie :)
    Kurcze szkoda że te kosmetyki nie są dostępne gdzieś stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję! Bardzo polubiłam odżywki z Belea Professional :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)