Moja nowość Estee Lauder Double Wear Light oraz Allegro :)

Dzięki uprzejmości mojej pingerowej koleżanki http://noonah.pinger.pl/ stałam się po raz kolejny szczęśliwą posiadaczką mojego ulubionego podkładu Estee Lauder Double Wear Light w kolorki 1.0 :) Jak dotąd jest to mój ulubiony podkład... lekki, pięknie matuje i utrzymuje się cały boży dzień  :)


Raz jeszcze bardzo ci kochana dziękuję :*
__________________________________________________

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. nie miałam jeszcze nic Estee Lauder

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jego brata,ale od dawna mam chrapkę na wersję light;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lekki, matujacy i trwaly, taki wlasnie powinien byc idealny podklad :)
    Na taki podklad nie szkoda mi pieniazkow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Estee Lauder nie kupię ze względu na cenę. Są tańsze podkłady o podobnym działaniu :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczka bloga :) Do wygrania dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)