Moje małe kosmetyczne nowości ... :D


.... stało się, po 6 miesiącach odwyku od kosmetyków kolorowych zgrzeszyłam, ale mam solidne usprawiedliwienie .... zwyczajnie w świecie skończył mi się tusz do rzęs oraz podkład, więc musiałam uzupełnić braki :D Jestem z siebie dumna, gdyż nie kupiłam nic ponad plan ... staram się zużywać wszystko na bieżąco :D

Zakupiłam pogrubiający tusz do rzęs Maybelline "the rocket volum' express" obecnie jest na promocji za 20,29zł mam nadzieję, że spełni moje oczekiwania .... oraz podkład Max Factor CC w cenie promocyjnej za 42,49zł

... jutro zaczynam pierwsze testy :)

Pozdrawiam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

21 komentarzy:

  1. jestem ciekawa jak sprawdzą się oba kosmetyki, ponieważ żadnego z nich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię momentu, gdy kończy mi się podkład ;D zawsze kupuję kolejny jak szacuję, że mój już długo nie pożyje ;) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzje tego cc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też tusz ciekawi :) Gdzie ta promocja? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale gapa ze mnie nie napisałam gdzie.... przepraszam ... ta promocja obowiązuje w Rossmannie :)

      Usuń
  5. bardzo lubię ten tusz, ciekawa jestem jak sprawdzi się u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tusz jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. krem cc powinien ci się spodobać, ja go bardzo lubie i umieściłam już jego recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytając opinie innych dziewczyn ponoć ten tusz jest bardzo dobry!:) Muszę go przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa kosmetyków typu CC. Mam ochotę na CC od Clinique.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, już nie mogę się doczekać kiedy go jutro wypróbuję :)

      Usuń
  11. alez jestem ciekawa tego kremu CC ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pokarz nam szczotę Maybelline. lubię wielkie silikonowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam dużo dobrego o tym tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe jak sprawdzi się ten tusz. ja ostatnio zawiodłam się na Maybelline collosal cat eyes i żałuje zmarnowanych pieniedzy... :/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jak spisze się tusz :) choć ja tam wracam do swojego ulubieńca od Max Factor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tusze Maybelline do tej pory sprawdzały się u mnie bardzo dobrze, jestem ciekawa jak spisze się ta wersja u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)