... paczuszka od by insomnia :) cz.1


Dotarło dziś do mnie moje piątkowe zamówienie na by insomnia, czyli mój wymarzony T-shirt z czachą :D jutro czekam na kolejną, ale tym razem większą paczuszkę. Firma jak zwykle spisała się na medal ..... 
... błyskawiczna wysyłka i oczywiście pycha żelki w prezencie :D 
Na dzień dzisiejszy jest to chyba mój najładniejszy t-shirt  jaki znajduje się w mojej szafie :)




ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJE ALLEGRO :)

Zużycia widoczne na zdjęciach .... 

Inglot paletka nr.1


Numery:

nr. 666 pearl
nr. 605 pearl
nr. 607 pearl
nr. 405 pearl
nr. 409 pearl
nr. 457 double sp.
nr. 102 AMC shine
nr. 404 pearl
nr. 463 double sp.
nr. 456 double sp. 


Inglot paletka nr.2


Numery:

nr. 415 pearl
nr. 117 AMC Shine
nr. 504 Double sp.
nr. 429 pearl


Zapraszam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. do mnie motyw czaszek nie przemawia, ale wiadomo kwestia gustu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny t-shirt :) Lubię takie wzory na koszulkach, będzie świetny do jeansów.

    OdpowiedzUsuń
  3. super koszulka:) zapraszam http://madziakowo.blogspot.com/2013/07/rozdanie-wygraj-rozowy-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluzeczka:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)