Test maskary Maybelline "The Rocket Volum' Express"

Dziś szybki test maskary Maybelline "The Rocket Volum' Express" czyli pogrubiającego tuszu do rzęs. 

Cóż mogę o niej powiedzieć po 3 dniach używania? 
... z pewnością nie osypuje się, ma piękny czarny, głęboki kolor, wydłuża i pogrubia rzęsy. Nie mam większych problemów z jej zmyciem, więc to na pewno jest jej wielkim plusem ... nie kruszy się, podkręca rzęsy oraz utrzymuj się cały dzień w nienaruszonym stanie. 

Mam nadzieje, że w miarę upływu czasu jej właściwości będą niezmienne i być może stanie się ona moim tańszym zamiennikiem maskary Max Factor False Lash Effect, którą uwielbiam, choć nie zawsze mnie na nią stać :) 

... ma bardzo fajną dość dużą sylikonową szczoteczkę :)

Efekt na oku

Pozdrawiam :D 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wydłuża i pogrubia rzęsy, moja siostra sobie ją chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam duże silikonowe szczoteczki, ten tusz to coś dla mnie, efekt WOW

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem miłośniczką 2000 calorie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się nie sprawdza. Niestety osypuje się,a przy najmniejszej wilgotności zaczyna się rozmazywać. Dopiero będę ją recenzować, choć używam jej już dość długo,ale wolę zdecydowanie np. One by One tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię takie szczoteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt rzeczywiście bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam o tym by kupić ją, ale zdecydowałam się na inną.
    Na oku wygląda całkiem przyjemnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. niedawno o nim pisałam, bardzo lubię ale mnie odbija się on na powiekach za co ma małego minusa

    OdpowiedzUsuń
  9. A mówili, że jest beznadziejna ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt bez tuszu mi sie bardziej podoba - rzesy sa dluzsze i lepiej wygladaja z tuszem sa sklejone moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Tusz ładnie prezentuje się na rzęsach ;) Muszę się kiedyś za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie świetnie podkreśla rzęsy, tylko, że ja nie znoszę silikonowych szczotek i żeby nie wiem jak tusz był wspaniały jak ma silikonową szczotę to z miejsca go omijam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna maskara , dobrze widać ją na rzęsach ; )) .

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)