Test podkładu "Max Factor CC" - moje pierwsze wrażenia :)


Witajcie dziś przygotowałam dla Was mały wizualny test lekkiego podkładu "Max Factor CC"

Jak na razie nie będę się za wiele wypowiadać na jego temat, gdyż jest to moje pierwsze użycie :) Mogę tylko powiedzieć, iż nakłada się go bardzo przyjemnie, ma bardzo delikatne, satynowe wykończenie i nie roluje się, gdzie nakładałam go na posmarowaną kremem twarz.  

 Jak możemy zobaczyć na zdjęciu poniżej krycie ma średnie, ale za to ładnie wyrównuje koloryt, na czym mi najbardziej zależało. Zresztą producent nie obiecuje mocnego krycie, tylko wyrównanie kolorytu skóry. 

(sorki za moje sińce pod oczami, ale spałam dziś zaledwie 5godz.) 


Jutro zapraszam na test maskary Maybelline "The Rocket Volum' Express"  :) 

Pozdrawiam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

18 komentarzy:

  1. rzeczywiście bardzo ładnie wyrównuje koloryt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jest bardzo ładny i naturalny, Twoja cera wygląda promieniście, nie widać na niej zmęczenia czy niewyspania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na twarzy może nie, ale u mnie niestety wszystko skupia się na oczach ... zawsze mam te nieszczęsne cienie pod oczami :(

      Usuń
  4. Masz piękną cerę. CC fajnie wyrównał koloryt i faktycznie daje efekt takie glow. Super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze szukam mocniejszego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladny, naturalny efekt.
    Wlasnie taki bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, naturalny efekt :)podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety potrzebuje krycia :) widze, ze CC nie dla mnie :) a mascare sama dzis kupilam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym mieć taką ładną cerę jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie i naturalnie wygląda na twarzy :) kryje też całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh gdybym tylko miała taką cerę to na pewno bym sobie go sprawiła. A na Tobie wygląda perfekcyjnie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)