Witajcie :) Instagram :D

Jak pewnie już zauważyliście jakiś czas temu zniknęłam z blogosfery- niestety chroniczny brak czasu i ciągłe rozjazdy nie pozwalały mi na prowadzenie Go tak jakbym tego chciała ... mam nadzieję, że wkrótce powrócę, tymczasem  możecie mnie spotkać dość aktywnie na instagramie, gdzie Was serdecznie zapraszam:

mój nick: pat18s 





Pozdrawiam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. o chyba już byłam kiedyś na Twoim insta;) zaraz poszukam:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam podkłady Bourjois Flower Perfection:)Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)