♥ Biedronkowy przepiśnik :) ♥

Witajcie :)

A dziś przychodzę do Was z zupełnie innym, niekosmetycznym wpisem, może kogoś zainteresuje :)
 ... otóż od dziś w Biedronce takie oto cudeńka :)

Od bardzo dawna szukałam organizera na moje przepisy kulinarne, a tu biedronka wyszła mi na przeciw z tzw. "przepiśnikiem" :D
Od dziś moje przepisy będą miały nowy domek :D jupiii :D

 

Przepiśnik jest dostępny od dziś w sprzedaży, a jego cena to 21,99zł cudem udało i się Go dostać, gdyż rozchodzi się jak świeże bułeczki :)
Uważam, że jest to wspaniała alternatywa na świąteczny, czy też mikołajkowy prezent :) 



Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

18 komentarzy:

  1. W "mojej" biedronce się właśnie mega szybko rozeszły i jak do niej zawitałam to już nie było ich :(
    Ale naślę rodzinę na inne biedronki i niech szukają :P

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny <3 chyba też sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest! muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest ten "przepiśnik" :) U mnie nie było go już w Biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zdobyłam jeden egzemplarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. również zakupiłam :) i właśnie między czytaniem postów uzupełniam w nim przepisy :) ja mam wersję z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, czyli chyba nie mam co liczyć, że go jeszcze zastanę... Bardzo fajne są!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też upolowałam :D Mam czerwony Masterszefa :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam..Chciałabym kupić taki Przepisnik Prosze o kontakt : eithK@interia.pl

      Usuń
  9. biedra trafiła w 10tkę z i ideą tego notesu, też mam:) z babeczką:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam..Chciałabym kupić taki Przepisnik Prosze o kontakt : eithK@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)