♥ Drobne nowości w mojej szafie ♥

 Cześć dziewczynki :)

Tak jak obiecałam wstawiam dziś zdjęcie z mojego ostatniego shoppingu ;) Jak widać nie ma tego za wiele ...

Zacznę może od byinsomnia, gdzie zamówiłam na ich stronce w zakładce outlet popielato-beżowo-khaki szal, który jest ogromny. Skład szalu to wełna i kaszmir, więc jest cieplutki i milutki. Jego długość to prawie 190cm więc jest czym się owijać hihi Jego cena to około 34zł  :)  

Beżowy komin ze złotą nicią, który widnieje po prawej stronie zdjęcia otrzymałam w prezencie, więc niestety nie wiem skąd pochodzi i gdzie można go dostać, ale jest piękny, również bardzo duży, gruby i cieplutki.


Oczywiście po obejrzeniu jednego z filmików raaadzki zakochałam się w jej sweterku z "owadami" więc jakby inaczej pobiegłam do Mohito, przymierzyłam i przepadłam :D Wkrótce wstawię fotkę na instagram jak owy sweterek prezentuje się na mojej osobie ;) 

Natomiast w Monnari w oko wpadła mi ta piękna beżowa czapka z uroczym pomponikiem, patrząc teraz na jej skład zauważyła, że również jest to w 90% czysta wełna, natomiast jej pomponik jest futerkiem z lisa ... hmmmm... 




I to na tyle moich zakupów, z których jestem szalenie zadowolona. 
Niby nie ma tego wiele, ale jak to się mówi "mała rzecz, a cieszy" :) 


Zapraszam Was również na mój instagram:


Pozdrawiam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. Sweter z owadami robi furorę, ostatnio pokazywała go też digital girl ;)
    A komin dwumetrowy - sama mam podobny i jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta bluzka. Widziałam ją wcześniej, jeśli się nie mylę pokazywała ją TheOleskaaa i też wpadła mi w oko, ale niestety w Mohito w moim mieście nie było już mojego rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się sweterek z mohito :) będą na blogu jakieś stylizacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne ciuchy...jestem nimi zachwycona..bluzka ze skóry mnei urzeka !

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)