♥ Drobne zakupy i pytanie do Was ... ♥

Cześć dziewczyny :)

... dziś znowu zakupowo, czyli to co misie lubią najbardziej :D ...  

Tym razem nie kupiłam za wiele jedynie podkład Bourjois Flower Perfection, gdyż mój obecny właśnie się skończył i kolejną szczotkę Tangle Teezer, tym razem w wersji kompaktowej do torebki :)
Zanim zakupiłam ten podkład czytałam o nim wiele opinii i nie do końca byłam pewna swojej decyzji, aczkolwiek używam Go już 8 dzień i muszę powiedzieć, że sprawdza się znakomicie ... nie mam mocno problematycznej cery, dlatego też spokojnie zakrywa mi to co chcę, czyli lekkie zaczerwienienia oraz przebarwienia, utrzymuje się cały dzień bez konieczności poprawek i pięknie wyrównuje koloryt mojej skóry :)

O szczotce Tangle Teezer nie mam co wiele pisać, gdyż pewnie każda z Was ją doskonale zna, jest to już moja trzecia sztuka , ale tym razem wersja kompaktowa. Moją pierwszą szczotkę zakupiłam jakieś 3 lata temu i służyła mi dobre półtora roku, po czym wymieniłam ją na nową, ta z pewnością posłuży mi na dłużej, gdyż ma dodatkową ochronę w formie zamknięcia  :)  


.... kilka dni temu wybrałam się również na małe zakupy do galerii po jakieś nowe ciuszki i w celu poprawienia sobie humoru, co prawda nic specjalnego nie kupiłam, gdyż prawie nic mi się nie podobało, ale po to po co poszłam to kupiłam  :) Skorzystałam również z wyprzedaży na byinsomnia.com, ale o tym w kolejnym moim poście :) 



A teraz pytanie do Was, a mianowicie co sądzicie o tym podkładzie? 
Używałyście? 
Bardzo mnie on zaciekawił i nie będę ukrywać, że mam zamiar Go zakupić, ale jak na razie się waham i chętnie poczytam Waszych opinii na jego temat :) 

Zapraszam Was również na mój instagram:



http://instagram.com/pat18s



Pozdrawiam Was słoneczka i życzę miłego dnia :*

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

47 komentarzy:

  1. mam ten sam TT i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ten TT, uwielbiam motyw panterki :) tego revlona nie miałam niestety, więc nie pomogę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja :) Panterka to mój hit tej jesieni :)

      Usuń
  3. Ale fajne zakupy :) Ja miałam podkład Relon PhotoReady Airbrush i niestety nie byłam z niego zadowolona,w ogóle nie pasował do mojej cery i miał w sobie jakieś drobinki,musiałam się z nim rozstać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, na razie się wstrzymuje z jego kupnem, muszę przetestować go w jakiejś drogerii :)

      Usuń
  4. Chyba czas zainwestować w tą szczotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ten podkład również się nie sprawdził... I naprawdę nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uzywalam tego podkladu nie mniej jednak wydaje mi sie ze on jest rozswietlajacy a ja nie lubie takiego wykonczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest podkład rozświetlający :)

      Usuń
  7. też mam zamiar w końcu kupić TT ;) Też ten podkład z Revlon mnie kusi, moj Koleżanka go ma i ładnie kryje tylko mówi ze szybko się świeci po nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto zainwestować w tą szczotkę :) dziękuję za info w sprawie podkładu :*

      Usuń
  8. Ciekawe zakupy. Revlon dziewczyny bardzo chwalą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak to prawda bardzo sobie chwalą :)

      Usuń
  9. chciałabym zobaczyć jakie ciuszki kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jutro pojawi się wpis, więc serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  10. Myślałam, że lepiej kryje ten podkład Bourjois :(

    OdpowiedzUsuń
  11. czekamy z niecierpliwością na zdjęcia nowych ciuszków ;)))
    co do podkładu to żadna z nas nigdy go nie używała ale przy najbliższej okazji prawdopodobnie go wypróbujemy gdyż bardzo spodobała nam się Twoja recenzja ;)
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może już jutro uda mi się wstawić fotki, więc zapraszam :) bardzo dziękuję za miłe słowa i oczywiście Was obserwuję :)

      Usuń
  12. TT używam od 3 m-cy i planuję zakup kompaktu :) Bourjois Flower Perfection niestety nie używałam, ale ciekawa jestem jak się będzie sprawował po dłuższym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kompakt również jest tak dobry jak ta klasyczna wersja, więc bez obaw możesz kupować ;)

      Usuń
  13. Fajny podkład:) o TT marzę, muszę ją sobie w końcu sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto w niego zainwestować :) polecam :)

      Usuń
  14. też od niedawna posiadam TT w wersji kompaktowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tez mam tangle teezer. a co sie stalo z poprzednia ze musialas je wymieniac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja pierwsza szczotka zwyczajnie się zużyłam tzn. te igiełki po prawie 2 latach jej używania powyginały się, natomiast moja druga szczotka jest cała i zdrowa, kompaktową zakupiłam, gdyż potrzebowałam czegoś do torebki :)

      Usuń
  16. świetne nowości :)
    też mam instagrama,może bedziemy obserwować? ;>
    instagram.com/zmadrzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) jasne już do ciebie zaglądam :)

      Usuń
  17. nie kosztuje wiele i zaczęłam myśleć o TT
    hmn....
    póki co bardzo dobrze służy mi szczotka z TBS :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... jak jest okey to pewnie, po co zmieniać coś co jest dobre :) ja niestety nie miałam jeszcze okazji używać tej szczotki z TBS :)

      Usuń
  18. Nie znam niestety tego podkładu Revlon-tylko ze słyszenia :) zaciekawił mnie natomiast Twój Bourjois-mam Healthy Mix i uwielbiam,ten też mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten mój Bourjois jest fantastyczny- poleca :)

      Usuń
  19. Ja od Revlon używam ColorStay i jest świetny ale o PhotoReady sporo dobrego słyszałam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś używałam tego ColorStay i też byłam zadowolona :)

      Usuń
  20. Ja właśnie zastanawiam się nad zakupem healthy mix albo wake me up. Obawiam się świecenia po rimmelu, bo mam cerę mieszaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz na tych promocjach kupiłam wake me up ... to już moja druga jego buteleczka i u mnie sprawdza się bardzo dobrze, ale ja mam cerę normalną skłonna do przesuszeń :)

      Usuń
    2. Dzięki, chyba zaryzykuje-najwyżej będę mieszać z innym podkładem:)

      Usuń
  21. ja do TT mam jak na razie mieszane uczucia, ale używam dopiero kilka dni, zobaczymy jak będzie dalej :) Ja używam podkładów Revlon Colorstay i bardzo je lubię, Photoready nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na początku też miałam mieszane uczucia co do TT ale później podbił on moje serce :)

      Usuń
  22. świetny zakup:)
    zapraszam do mnie >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jesli ci się spodoba zapraszam również do obserwowanych:)
    pozdraiwam;*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog ;)
    obserwuje ;)

    zapraszam u mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym tą szczotkę w wersji kompaktowej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. TT mam w obu wersjach i jestem niesamowicie zadowolona nie wyobrażam sobie bez niej życia :P a co do podkładu to miałam i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)