♥ L`Oreal Nude Magique BB Powder oraz Nude Magique CC Cream Anti-Rötungen ♥

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch produktów marki L'oreal. Oba te produkty zakupiłam w Niemczech na początku września, więc mam już wyrobione zdanie na ich temat. 

Rozpoczną od nowego kremu Nude Magique CC Cream Anti-Rötungen który pomaga zamaskować zaczerwienienia na twarzy. Smart pigment capsules w kolorze zielonym po nałożeniu na twarz zmienia kolor i wygląda jak podkład. Ma wspaniałe lekkie krycie. 
Sam ten krem na początku ma zielone zabarwienie, które w trakcie rozcierania zmienia się w typowy dla podkładu kolor, w tym przypadku jest to beż z żółtymi tonami
Ogólnie bardzo przydał mi on do gustu, jednakże na tę chwilę jest on dla mnie ciemny. 
Jego pojemność wynosi 30ml czyli jest to standardowa wielkość podkładu.

Plusy:
 - dobrze kryje
- utrzymuje się cały dzień
- nie schodzi z twarzy
- nie podkreśla zmarszczek 
- nie tworzy efektu maski
- dobrze niweluje zaczerwienienia
- ma świetną konsystencje
- ładnie stapia się ze skórą 
- nie przesusza moje cery
- bardzo wydajny
- lekka konsystencja

- nie roluje się
- nie zatyka porów
- po nałożeniu pozostawia skórę gładką i wygładzoną
- u mnie nie podkreśla suchych skórek 



Minusy:
- słabo dostępny w PL
- brak gamy kolorystycznej (na dzień dzisiejszy jest on dla mnie zbyt ciemny) 
- cena około 14-15euro


Na zdjęciu poniżej możecie zaobserwować jego przejście koloru:

Idziemy dalej....

L`Oreal Nude Magique BB Powder to puder prasowany. 
Jak już wcześniej pisałam, puder ten nabyłam w Niemczech, gdzie jest dostępny w trzech wariantach kolorystycznych. Mój jest w najjaśniejszym odcieniu, czyli Heller.
 Po nałożeniu staje się niewidoczny na skórze, rewelacyjnie matuje, w swoim składzie zawiera pigmenty rozpraszające światło zachowując przy tym pełne matowienie skóry. Jego cena waha się od 6-7Euro za 7g produktu.
Po jego nałożeniu na twarz moja cera staje się bardziej promienna, wygładzona, ale i bardzo dobrze zmatowiona. Jest niewidoczny na twarzy. Utrzymuje się bardzo długo ... nawet do 8-10godz. przy cerze normalnej. 
Ma bardzo estetyczne i kompaktowe opakowanie wraz z dołączoną gąbeczką i lusterkiem, jednakże ja do jego nakładania używam pędzla do pudru :)

Na chwilę obecną nie znam lepszego pudru, a uwierzcie mi testowałam ich już dość sporą ilość :) 
Jest on niezwykle wydajny. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć jego trzymiesięczne zużycie oczywiście przy codziennym jego stosowaniu. 
Puder ten jest zdecydowanie moim odkryciem roku :D
...  tylko nie mam pojęcia, czy jest on dostępny w PL dajcie mi znać :)


Puder na twarzy:
ps. sorki za moje okropne odrosty ;) 


Tak wygląd On mniej więcej w szafie L'oral :)
(zdj. z internetu)

Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. Ciekawy jest ten pierwszy kosmetyk. muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy jest ten pierwszy kosmetyk :) Muszę się za nim rozejrzeć. Szkoda, że ciężko go spotkać w PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może za niedługo i do Polski zawita :)

      Usuń
  3. nie widziałam stacjonarnie tego pudru, a szkoda, bo na pewno bym go kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie sama nie byłam pewna, czy można go dostać w Polsce .....

      Usuń
  4. Ale bajer z tą zmianą koloru :D blogger sam retuszuje zdjęcia i nic przez to nie widać ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda na skórze :D genialnie ;) z kremu CC są w szafie dwa odcienie, ale bez testerów

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zdjęcie wyretuszowane i nie widzę efektu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie wyretuszowane? nie bądźmy śmieszni.... nigdy nie retuszuję zdjęć produktów, które nakładam na twarz to się mija z celem ....

      Usuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)