♥ Rossmann i Hebe czyli -40% na kolorówkę ... ♥

Wszyscy się chwalą, więc pochwalę się i ja :D ... a tak poważnie, bardzo lubię czytać Wasze zdobyczne wpisy, więc postanowiłam i ja taki zrobić, zapewne jestem jedną z ostatnich osób, które robią takowy wpis, ale niestety wcześnie zwyczajnie nie miałam na to czasu ;)

... więc lecimy z tym koksem ;) ... może zacznę od Rossmanna .... 

A   Lakier Rimmel Salon Pro nr. 711 Punk Rock
A Błyszczyk Rimmel Apocalips w kolorze nr.100 "Phenomenon"
A Podkład Rimmel Wake Me Up nr.100 Ivory
A Maskara L'oreal Volume Million Lashes
Maskara Lovely Pump Up

Natomiast w Hebe zakupiłam trzy produkty w tym tylko jeden objęty 40% obniżką:

Suchy szampon Batiste o zapachu Tropical
Ziaja Krem nawilżająco matujący 25+ 
A  Korektor Bourjois Healthy Mix w najjaśniejszym odcieniu nr. 51


W Rossmannie zakupiłam dwa moje pewniaki, które już wcześniej gdzieś tam testowałam, czyli rozświetlający podkład z Rimmel ps. na instagramie pokazywałam Wam, że zakupiłam dwie sztuki tego podkładu, natomiast jeden odstąpiłam przyszłej teściowej, gdyż bardzo się jej spodobał. Drugi moim tzw. pewniakiem był/jest tusz z L'oreal, który bardzo sobie cenię, jednakże nie zawsze jest mnie na niego stać, gdyż w normalnej cenie kosztuje on coś około 60zł ... jednak wole te pieniążki przeznaczyć na inne cele, a ten tusz zastępuje innymi tańszym :) ... jeżeli jesteśmy już przy tańszych zamiennikach tego tuszu z L'oreal  to zakupiłam na próbę maskarę z Lovely, gdyż bardzo wiele dobrego czytała na jej temat ... dziś używam Go trzeci dzień i muszę przyznać, że jest całkiem fajny, tym bardziej, że kosztował mnie on coś około 5,40zł :) Idąc dalej pokusiłam się pomimo mojego "szlabanu" na zakup lakieru do paznokci Rimmel Salon Pro, gdyż byłam i nadal jestem ciekawa, czy rzeczywiście jest tak trwały jak mówią inni ... dziś mija 3 dzień jak mam go na paznokciach i jak na razie jest całkiem okey, zero odprysków :)
Natomiast całkowicie w ciemno i tylko dlatego, iż wszystkie bardzo polecałyście Go zakupiłam błyszczyk Rimmel Apocalips, długo zastanawiałam się jaki kolor wybrać i doszłam do wniosku, iż kupię taki w którym czułabym się najlepiej, czyli typowy nudziak ;) 



Wybrałam się również do Hebe w celu "planowanego zakup" korektora z Bourjois na który przymierzałam się bowiem od bardzo, bardzo dawna, ale zawsze szkoda było mi wydawać na niego ponad 40zł a, że w moim Rossmannie nie ma szafy Bourjois stąd moja wizyta właśnie w Hebe :) Z racji tego, iż dość rzadko bywam w tej drogerii, gdyż jest mi ona nie po drodze moja lista była dłuższa ... koniecznie chciałam kupić suchy szampon Batiste, który kiedyś testowałam tj. jego mniejszą wersję z Glossy Box-a. 
Od dłuższego czasu będą w drogeriach, supermarketach, czy też sklepach osiedlowych, zawsze pytałam o krem matująco- nawilżający z Ziaji, którego kompletnie nigdzie nie mogłam dostać ... pomyślałam "a co mi tam sprawdzę, czy jest w Hebe" i ku mojemu zdziwieniu był i to ostatnia jego sztuka, więc szybko chwyciłam kremik i z wielkim zadowoleniem włożyłam do koszyczka :)Z tego co pamiętam kosztował on około 9zł.



I to na tyle moich zakupowych nowości, pochwalcie się proszę co wyście upolowały na wyprzedażach :)

Pozdrawiam :) 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

44 komentarze:

  1. Świetne nowości, znam ten suchy szampon, fajnie pachnie no i działa super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład z Rimmela jest moim nr. 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam ten odcień lakieru z Rimmela i nie mogę się doczekać testów :) Ciekawa jestem korektora z Bourjois, sama zdecydowałam się na podkład i puder z tej serii, może warto było by kiedyś uzupełnić ten zestaw o korektor.
    Ja zrobiłam aż dwa wpisy z Rossmannowskiego szaleństwa i chętnie czytam o zakupach innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakier super będzie zadowolona , ma bardzo ciekawy i rzadko spotykany kolor :)

      Usuń
  4. Też kupiłam dzisiaj ten korektor, tyle, że 52 ;P Maskarę Lovely miałam w planach, ale już jej nie było. Błyszczyk Rimmel Apocalips w tym odcieniu kupiłam przy okazji wcześniejszej promocji -40% i niestety leży nieużywany;/ Albo on jest jakiś dziwny albo ja nie umiem z nim współpracować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt te błyszczyki są dość specyficzne :)

      Usuń
  5. jestem ciekawa tego korektora z Bourjois :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, jeszcze nigdy Go nie miałam, dziś miała swój debiut i jest całkiem, całkiem :)

      Usuń
  6. Super zakupki. Ten lakier do ust z Rimmel dla mnie bubel;/

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze duże grono chwali ten tusz do rzęs, a mnie nie sprawdził się ani trochę ;/ ciekawa jestem tego podkładu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład polecam z całego serducha o ile masz cerę normalną lub suchą :)

      Usuń
  8. świetne zakupy, bardzo lubię żółty tusz Lovely :) Ciekawa jestem korektora Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ten tusz testuję pierwszy raz , ale już widzę, że jest fajny :)

      Usuń
  9. Kupiłam dzisiaj koleżance Punk Rock - wygląda naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak kolor jest wyjątkowo ciekawy :)

      Usuń
  10. nie wiedziałam że w hebe są szampony batiste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak od niedawna, ale są :) jednak z tego co widziałam, to tylko 4 rodzaje :)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa jak podkład marki Rimmel spisałby się przy mojej mieszanej cerze :)

    A na krem Ziaji poluję od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi powiedzieć, gdyż mam cerę normalną w stronę suchej, ale myślę, że powinien być okey :)

      Usuń
  12. Spore zakupy poczyniłaś ;) Ja skusiłam się na tusz, 2 lakiery, kredkę do oczu oraz szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to też dość sporo kupiłaś :) oby częściej robili takie promocje ;)

      Usuń
  13. Aż tak dobry jest ten krem z ziaji ? Lubię tą firmę, ale i ona ma w swoim asortymencie parę bubli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ja tez natrafiła na kilka ich bubli, ale ten kremik na dzień dzisiejszy zapowiada się obiecująco :)

      Usuń
  14. a ja jako jedna z niewielu oparłam się tej promocji i nie kupiłam kompletnie nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze u mnie nie było Bourjois :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w Rossmannie też nie ma, ale w Hebe owszem :)

      Usuń
  16. DLACZEGO W BYDGOSZCZY NIE MA HEBE? to takie smutne :(

    przy okazji zapraszam na rozdanie cieni i pomadek Sephora na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, ale ile pieniążków oszczędzasz nie mają u siebie Hebe ;)

      Usuń
  17. Świetne zakupy :) ja tym razem nie skusiłam się na nic i nie uległam. tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem udane zakupy! U mnie jeszcze nie ma Hebe:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością z czasem i u ciebie się pojawi :)

      Usuń
  19. świetne zakupy! konkretne produkty i za świetną cenę :)
    ja zakupiłam podkład Rimmel Stay Matte,3 tusze do rzęs,lakier do paznokci i jeszcze mnie jutro kusi podskoczyć po szminkę-masełko Astora :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie jeszcze kusi pomadka z Wibo i chyba się jutro po nią wybiorę :D

      Usuń
  20. Volume Milion Lashes nawet przypadł mi do gustu, jakiś czas temu go recenzowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to prawda tusz sam w sobie jest bardzo dobry :)

      Usuń
  21. Przyjaciółka niedawno poleciła mi ten kremik z Ziaji, a w necie widziałam same dobre opinie o nim. Koniecznie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałam wziąć sobie tego nudziakowego apokalipsa, ale wyglądałam w nim tragikomicznie :(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)