♥ 1 grudnia .... 2013 czyli rozpoczynamy czas adwentu ♥

Jak ja przywitałam pierwszy dzień grudnia??? 

... otóż...

... cóż to za adwent bez słodkiego kalendarza? hihi .... to już tradycja, że nawet taki stary koń jak ja musi mieć swój czekoladkowy kalendarz :D Bardzo dobrze pamiętam, ile radości sprawiało mi codzienne otwieranie poszczególnych okienek :) ... jest to taki mój mały, osobisty powrót do dzieciństwa .... 

... ambitny plan na dziś .... pieczemy pierniczki, gdyż święta tuż tuż, a przecież prawdziwe Bożonarodzeniowe pierniczki muszę leżakować co najmniej 3 tygodnie :)


... w ostatnich dniach wpadło również w moje łapki kilka nowych ozdóbek na mój świąteczny stroik ....



Zapraszam Was również na mój instagram:


Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :D 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

17 komentarzy:

  1. Ja w sumie dawno takiego kalendarza nie miałam, a właściwie to świetna sprawa, nawet dla trochę większego dziecka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo narobiłaś mi chęci na Kalendarz ; P pamiętam że zawsze nie wszystkie czekoladki dotrwały do 24 grudnia : P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze narobiłaś ochoty na pieczenie pierników, ale się nie przygotowałam i nie mam w domu produktów. Chyba muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie swoje upiekłam, teraz przez 3 tyg. będą leżakować ;)

      Usuń
  4. Ha, dawno nie miałam takiego kalendarza :D
    a za pierniczki się zabieram w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też kupiłam kalendarza z czekoladkami:P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, że pierniczki powinny tyle leżakować ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. a co powiesz na beauty kalendarz??? dzis wstawiłam taki post :) P.S kraciaste reniferki cudeńka :)
    u mnie też teraz jest Mikołajkowy konkurs ze świetną nagrodą - może się skusisz :)

    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  8. recall, a long time for me some. Well okay. I need this article something I am working on, and mine is on the same theme as this post. Thanks, great share.
    jeux de guerre

    OdpowiedzUsuń
  9. Youre not going to believe this but I have lost all day hunting for some articles about this. I wish I knew of this site earlier, it was a good read and really helped me out. Have a good one
    jeux de king

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo się cieszę, że święta już tuż tuż! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obiecałam i jestem:) Ja chyba jutro wezmę się za pierniczki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. super, ja kupiłam muffinki myszki minnie w tesco, niedługo bede robić z malutką siostrzyczką ;-) kalendarz adwentowy to podstawa! :D

    zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)