... instagram, czyli okiem mojego telefonu ... :)

Na początek kilka przedświątecznych wypieków :) 

Kilka dni temu mój luby obchodził swoje 30 urodziny .... oczywiście nie mogło zabraknąć wspaniałego toru z jego ulubionym motywem ... oj ci mężczyźni :D 


... uszka już też gotowe i zamrożone :) 

moje dwa podróżujące skarby :) 

... słodkie ozdoby zakupione, więc można zabierać się za dekorowanie pierniczków :D 


... mikołajki ...



... i na koniec kilka sklepowych słodkości :)


Dobrej nocy :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Uszka już zrobione? U mnie jeszcze nawet choinki nie ma! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm pierniczki <3 tez robiłam ;)
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tort jest genialny :) Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)