♥ ... dziś o wszystkim i o niczym, czyli kilka zdjęć z mojego codziennego życia :) ♥

Czy u Was za oknem też tak szaro, buro i ponuro? ... aż wychodzić się nie chce ...tymczasem uciekam i zabieram się za moje pyszne codzienne śniadanko :) ..

... do tego moja ulubiona kawka i mogę zaczynać kolejny nowy dzień  


nie wiem, czy wiecie, ale od wczoraj w lidlu mamy tydzień produktów amerykańskich, a wśród nich pyszne Mcennedy Crunchy Clusters z syropem klon owym i orzachami pecan ... palce lizać ... do tego dokupiłam sobie mieszankę owocową tj. suszona żurawina i orzeszki nerkowca :) 


.. a na długie zimowe wieczory zaopatrzyłam się w moją ulubioną herbatkę o smaku jabłka i cynamonu :) 


Ostatnimi czasy wpadło mi również kilka nowych produktów Mac .... 


... i kilka szafowych nowości: 


... dwa moje ulubione zapachy :) 


nie obyło się również bez kilku rodzinnych imprez i tony słodkości :) 




Zapraszam Was również na mój instagram:




Pozdrawiam :* :*

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam taki posty ! Świetne zdjęcia cudowne zakupy - czekam na recenzję Maczków :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że post przypadł ci go gustu :) recenzja Maczków pewnie niedługo się pojawi :)

      Usuń
  2. o co chodzi z ta kawa wszyscy teraz o niej pisza. a dla mnie kawa jak kawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, kawa jak kawa, ale jak pysznie smakuje :) nie wiele kaw rozpuszczalnych ma tak intensywny aromat i smak :)

      Usuń
    2. Faktycznie ostatnio coś głośno o tych kawach, muszę i ja sobie kupić na wypróbowanie :)

      Usuń
  3. Czyżby sernik?:> Zrobiłam się głodna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszne śniadanko, uwielbiam aromatyzowane kawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja :) jestem strasznym kawoszem :)

      Usuń
  5. Euphoria to również mój ulubiony zapach:) Trochę się obkupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjadłabym chętnie orzechy nerkowca :) Mniam :)
    Muszę wybrać się do mohito, bo mam kartę podarunkową i trzeba byłoby ją wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)