♥ Witajcie 30.01.2014 ... my life ♥


... dziś szybkie, ale za to jakie pyszne śniadanko, czyli chlebek żytni z buraczkami z chrzanem własnej roboty oraz kiełkami brokułów mniammm ...  :D :D ... małymi kroczkami realizuje moje noworoczne postanowienie jakim jest regularne pisanie bloga :) ... strasznie do tego tęskniłam .... 


... przeglądając ostatnio sklepowe gazetki natrafiłam na fajną promocję w biedronce .... saszetki maski do włosów Biovax, czyli idealne rozwiązanie kiedy chcemy wypróbować dany produkt, a nie chcemy wydawać pieniędzy w ciemno na pełnowymiarowy produkt...   


... będąc już w tej biedronce zdecydowałam się na maskę arganową, gdyż pozostałe już wcześniej próbowałam i nie przypadły mi do gustu ... przy okazji zaopatrzyłam się również w płatki kosmetyczne i moje ulubione serki President :D :D ... skusiłam się również na kolejną do kolekcji miseczkę na poranną owsiankę :) 


... teraz pomykam do Lidla po bluzeczki ... znając życie to i tak już pewnie się nie załapię, ale warto próbować :d hihi 

Miłego dnia :* :*

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)