♥ Test maskary L'oreal "Volume Million Lashe" ♥

Dziś przyszłam do Was z szybkim testem mojej nowej maskary L'oreal "Volume Million Lashe"

Pogrubiający tusz do rzęs firmy od L'Oreal, zdecydowanie pogrubia i wydłuża rzęsy, sprawia, że wyglądają o wiele atrakcyjniej. Sprawia, że rzęsy stają się ekstremalnie wydłużone, delikatnie podkręcone i grubsze. Konsystencja produktu jest doskonała, nie pozostawia bowiem grudek a dodatkowo ładnie się aplikuje, nie rozmazuje się i nie kruszy.


Bardzo precyzyjna szczoteczka Millionizer jest sprężysta i gęsta, idealnie rozdziela każdą rzęsę, pozwala dokładnie pokryć je tusze.


BEZ MASKARY:

I WARSTWA TUSZU:
 


II WARSTWY TUSZU:

Na tę chwilę jestem bardzo zadowolona z efektów jej działania, ale zobaczymy jaki będzie za 2-3 tygodnie :) Cena tuszu to około 50-59zł, ja swój zakupiłam na -40% wyprzedaży w Rossmannie za około 36zł.


Pozdrawiam :* 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. Jak już pisałam na pingerze mam wrażenie, że ten tusz skleił by moje rzęsy, a tego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten tusz, ładnie wydłuża i podkreśla, ale przy tym nie skleja i nie daje przesadzonego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  3. na promocji warto kupić, w regularnej cenie chyba bym po niego nie sięgnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne masz swoje naturalne rzęsy ;) ale efekt tym tuszem jakoś mnie nie powalił :(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)