♥ 12 sierpnia ... ciekawe zamówienie i małe owocowe odkrycie♥

Witajcie :) 

Strasznie się cieszę, że ktoś tu do mnie zagląda, bardzo Wam dziękuję, za odzew w postaci pozostawionych komentarzy :*  Z uwagi na to, że szmat czasu mnie tu nie było bałam się, że nikt już o mnie nie pamięta :) 
Ale tak jak obiecałam półtorej tygodnia temu wracam na dobre :D 

Chciałabym Wam dziś pokrótce opowiedzieć o moim ostatnim zamówieniu ... otóż przez kilka ostatnich tygodni poszukiwania idealnej, dobrze skrojonej bielizny (głownie stanika) ZNALAZŁAM moją perełkę, zależało mi na modnym w tym sezonie fasonie z tymi dwoma paseczkami, które pięknie prezentują się z wydekoltowanym t-shirtem :D

Przeszukując sieć natknęłam się na firmę Marletto Lingerie, która ma swój fan page na facebooku i zajmuje się szyciem bielizny na zamówienie. Napisałam, złożyłam zamówiłam i po 5 dniach roboczych wysłano do mnie te oto cudeńko ♥♥♥
Jakość bielizny rewelacyjna, pięknie i starannie wykonana- polecam :)  


Oczywiście jak w każdym wpisie, nie może zabraknąć moich codziennych owsianek, tym razem w roli głównej śliwki i borówki ;) 
 ♥Przepis na jedną z nich znajdziecie na moim --->blogu


Na koniec chciałabym Wam polecić pyszny soczek, który niedawno odkryłam o smaku jabłka z gruszką :D  
Soki te tłoczone są na zimno. Nie zawierają dodatku wody, cukru ani innych substancji słodzących czy konserwantów.



 ♥ Pozdrawiam ♥ 



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)